Alfisti Turkey
Alfisti Turkey

Gönderen Konu: Quadrifoglio Efsanesi Geri Geldi  (Okunma sayısı 467 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

agucba

  • Amministratore
  • İleti: 8.653
    • Çevrimdışı
Quadrifoglio Efsanesi Geri Geldi
« : 25 Aralık 2007, 22:53:53 »
Alfa Romeo bir efsaneyi tekrar yollara geri gönderiyor; Dört Yapraklı Yonca ?Quadrifoglio Verde? artık Alfa 147 ve Alfa GT?nin Top Versiyonları olarak boy gösterecekler.

Alfa 147 Quadrifoglio Verde:

Yeşil Yonca Yaprağı 2007/2008 model değişiminde Alfa 147?nin en özel modeli ?Quadrifoglio Verde??nin tanımlaması için kullanılacak. Geçmişi parlak bir geleneğe sahip olarak bu donanım seviyesi 147 modelinin en güçlü benzinli ve dizel motorları ile sunulacak: 88 kW / 120 PS (1.6 T.Spark) ve 110 kW / 150 PS?lik (1.9 JTD 16V M-Jet) Common-Rail-Turbodizel. Bu arada 1.9 JTD 16V M-Jet Alfa 147 Quadrifoglio Verde bir teknolojik Highlight olan ön aks kilitli diferansiyeli ?Q2? ile sunularak sürüş dinamiğini de en yükseklerde sunuyor olacak.
 
Genel olarak geçerli olacak olan; Alfa 147 Quadrifoglio Verde?nin her iki modeli tamamen en üst donanım seçeneği olarak sunulacak. Buna göre dış tasarımda özel tasarımlı 18? hafif alaşım jantlar ve 215/40 ebatlarında lastikler, spor süspansiyonein Sportfahrwerk, B sütunundan itibaren karartılmış arka camlar, kararlatılmış arka stoplar, toplam tasarıma uyum sağlamış bir arka spoyler, alüminyum görünümlü süslemeler ve kromaj egzoz ucu.  Ayrıca dizel motorlu versiyonda dizel partikül filtresi de (DPF) seri donanımda sunuluyor olacak.

İçeride ise Alfa 147 Quadrifoglio Verde dört farklı renkte seçilebilecek deri döşeme, siyah tavan döşemesi, deri kaplı direksiyon ve vites topuzu, özel baskılı göstergeler ve Bord Computer?in dahil olduğu Multifonksiyonlu bir Display olacak. Tüm 147 modellerinde olduğu gibi bu Top Versiyon da 3 ve 5 kapılı olarak sunuluyor olacak.



Alfa GT Quadrifoglio Verde:

Alfa GT gerçek bir yetenek abidesidir. Bu Alfa Romeo dört koltuğa sahip olan ve 905 litrelik bir bagaj ile ender rastlanacak bir spor otomobil. Yani bu Coupé ile uzunca bir tatile gitmek için evde eşyalarınızı evde bırakmanıza gerek kalmayacak. GT serisinin Top Versiyonu?nun artık Alfa GT Quadrifoglio Verde olacak. Burada da Yeşil Yapraklı Yonca (C Sütunları?na eklenmiş şekilde) GT?nin en özel versiyonunu simgeliyor olacak ve direkt enjeksiyonlu benzinli 2.0 JTS 16V (122 kW/165 PS) ve 1.9 JTD 16V M-Jet (110 kW/150 PS) Common-Rail-Turbodizel ile alınabilecek.

Seri donanıma dahil olarak özel bir deri ile kaplı koltuklar, CD-/MP3 Çalarlı BOSE-Sessistemi, Multifonksiyonlu direksiyon, 18? hafif alaşım jantlar ve 225/40 lastikler, spor süspansiyon sistemi. Yüksek bir torka sahip olan Common-Rail-Turbodizel Alfa GT Quadrifoglio Verde seri olarak bir dizel partikül filtresinin (DPF) yanında kilitli diferansiyel ?Q2? ile sürüş güvenliği ve sürüş keyfini de sunuyor olacak.

147 ve GT?nin top versiyonu ?Quadrifoglio Verde? çok cazip fiyatlar ile satışa sunuluyor olacaklar. 120 PS, 3 kapılı ve benzinli 147 Quadrifoglio Verde 19.900 Euro?luk fiyat ile başlarken 165 PS?lik Alfa GT 28.750 Euro?dan başlyanlar fiyatları olacak.

Quadrifoglio Verde 85 yıldır bir efsanedir.

Daha 1923 yılında bu yeşil şans çiçeği bir Alfa Romeo?yu süslemeye başladı; Alfa?nın yarış otomobili RL Targa Florio. Bu andan itibaren beu sembol Alfa Romeo Motorsporlarının bir parçası olmuş oldu. Juan Manuel Fangio Alfa 159 ile 1951 yılında Dünya Şampiyonu olduğunda yeşil yoncayı aracının üstünde taşıyordu. Alfa 33 TT 12 ile 1975 yılında Dünya Şampiyonluğunu kazanan Alfa Romeo ve yine bunun bir devam ve geliştirilmiş modeli olan Alfa 33 SC 12 ile 1977 Dünya Şampiyonu olan marka yeşil yoncayı taşımakta idi. Modeller kadar bunların direksiyonununda da çok güçlü sürücüler oturuyordu; Derek Bell, Jacques Laffite, Jochen Mass, Henri Pescarolo veya Arturo Merzario.

Bunların haricinde Alfa 1900 Sprint, Alfa Giulietta ti, Giulia Sprint Zagato, Giulia TZ 2 veya Giulia GTA gibi Milanolu markanın binek otomobil yarışçılarında da Quadrifoglio Verde araçların üstünü süslüyordu. Nicola Larini pilotajında rakiplerini ezer bir şekilde 155 V6 ti ile 1993 DTM Şampiyonu olan Alfa?da dört yapraklı yonca yine araçların üstünü süslüyordu.
« Son Düzenleme: 26 Ocak 2008, 00:28:18 Gönderen: n/a »

///////////////

AlfistiKerem

  • Ziyaretçi
Quadrifoglio Efsanesi Geri Geldi
« #1 : 25 Aralık 2007, 23:31:12 »
Teşekkürler Serkancım bizleri bilgilendirdiğin için.Yazılanlar güzel ama eski quadrifoglio zevkini verir mi bilinmez.Ayrıca dizel motor seçeneği olması bence saçma.Sadece benzinli seçenekler sunulsaydı daha iyi olurdu diye düşünüyorum.Bu benim fikrim.
« Son Düzenleme: 25 Aralık 2007, 23:31:12 Gönderen: AlfistiKerem »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

t_e_m

  • Membro
  • İleti: 724
    • Çevrimdışı
Quadrifoglio Efsanesi Geri Geldi
« #2 : 26 Aralık 2007, 00:08:04 »
quadrifoglio'nun ehemmiyetini bilmeyen ülkemiz insanları araçları garanti bankası çalışanlarına ait sanabilir.
« Son Düzenleme: 26 Aralık 2007, 00:08:04 Gönderen: t_e_m »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
Quadrifoglio Efsanesi Geri Geldi
« #3 : 26 Aralık 2007, 00:23:19 »
Alfa Romeo saçmaladı iyice artık..
« Son Düzenleme: 26 Aralık 2007, 00:23:19 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Tufan

  • Membro
  • İleti: 3.130
    • Çevrimdışı
Quadrifoglio Efsanesi Geri Geldi
« #4 : 26 Aralık 2007, 00:28:04 »
quote:

Alfa Romeo saçmaladı iyice artık..



katılıyorum, yeni model gelene kadar da böyle gidecek. öte yandan model değişmeden hemen önceki 2 yıl boyunca tüm markalar benzer abukluklar yapıyor. çoğunlukla da donanımlı versiyon ile aradaki fiyat farkı çok cüzi oluyor. pazarlama oyunu deyip geçelim, bir nevi yersen durumu...
« Son Düzenleme: 26 Aralık 2007, 00:28:04 Gönderen: Tufan »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

AlfistiKerem

  • Ziyaretçi
Quadrifoglio Efsanesi Geri Geldi
« #5 : 26 Aralık 2007, 00:37:23 »
quote:

quadrifoglio'nun ehemmiyetini bilmeyen ülkemiz insanları araçları garanti bankası çalışanlarına ait sanabilir.


Hahaha o benim başıma geldi.Memelekette arabayı yıkatırken yıkamacı adam bana "Abi arabanı garanti bankasından mı aldın demişti".Öldüm gülmekten ya..
« Son Düzenleme: 26 Aralık 2007, 00:37:23 Gönderen: AlfistiKerem »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
Quadrifoglio Efsanesi Geri Geldi
« #6 : 26 Aralık 2007, 00:46:36 »
artık 149 çıksada bu çile bitse... :) heralde bi 10. özel donanımlı 147 versyonu olmuştur bu...

147 virtualclub adlı sitede gt Quadrifoglio Verde versyonu ile ilgili bir topicte şöyle bir foto var ama yonca sonradan eklenmiş heralde.. :)

« Son Düzenleme: 26 Aralık 2007, 00:46:36 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
Quadrifoglio Efsanesi Geri Geldi
« #7 : 26 Aralık 2007, 00:57:38 »
147nin arka farlara siyah çorap geçirlmişgibi...
« Son Düzenleme: 26 Aralık 2007, 00:57:38 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

147TI

  • Ziyaretçi
Quadrifoglio Efsanesi Geri Geldi
« #8 : 26 Aralık 2007, 01:12:22 »
Bari yeni GTA falan çıkarsalar şu oyuncaklı modeller yaratmaktansa...
« Son Düzenleme: 26 Aralık 2007, 01:12:22 Gönderen: 147TI »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

master

  • Editore
  • İleti: 4.685
    • Çevrimdışı
Quadrifoglio Efsanesi Geri Geldi
« #9 : 26 Aralık 2007, 05:52:08 »
Quadrifoglio ve motorlara bak...

Dalga gecer gibi yahu. Jant koyup arabayi alcaltmakla bitmez ki bu isler.

Cok degil 10 sene oncesine gidip bir baksinlar neler yaptiklarina. O zaman en azindan 150hp bir anlam ifade ediyordu, rakiplerini gecebilen araclardi QV'ler. Hele ki 155Q4'u insanlar hala alip modifiye ediyor.

Bir de simdikilere bak. 150hp dizel ve QV. Oldu canim. Quadrifoglio ayricaligina hakaret bu bence. O ismi kotuye kullanmaktan baska bir sey degil. Adamlarin 10 seneden uzun sure once cikardigi 145 QV gelip 147QV'nin yanindan gececek...
Quadrifoglio'yu sadece bir donanim ekstralari paketi olarak sunmak o ismi gercekten uzecek.
« Son Düzenleme: 26 Aralık 2007, 05:52:08 Gönderen: master »
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

murat

  • Amministratore
  • İleti: 5.666
    • Çevrimdışı
Quadrifoglio Efsanesi Geri Geldi
« #10 : 26 Aralık 2007, 09:04:26 »
Gerçekten de çok çok saçma bi hareket..O logo bu kadar ucuz değil
« Son Düzenleme: 26 Aralık 2007, 09:04:26 Gönderen: murat »
Cuore Sportivo...

agucba

  • Amministratore
  • İleti: 8.653
    • Çevrimdışı
Quadrifoglio Efsanesi Geri Geldi
« #11 : 26 Aralık 2007, 09:09:56 »
Yazılanların çoğunda haklısınız. Eskiden QV'nin bir ayrıcalığı vardır.

İlk çıkan 164 QV'yi düşünün. Standart olanı 180 BG iken QV 200 BG idi.

Sonra 164 Q4 mesela. Standart olanı 210 BG iken Q olanı 232 BG, 6 vites, 4 çeker, elektronik kontrollü süspansiyona sahip idi.

Veya bir 155 Q4. Yine 4 çeker ve Turbo. Donanımı da yine farlı idi.

75 QV'ler veya 33 QV/Q4'ler... Bunlar hep performansı ile diğerlerinden az veya çok ayrılan modellerdi.

Ama şimdiki duruma bakın. 1.6, 120 BG bir Quadrifoglio Verde. HAHAHAHA.. Hiç güleceğim yoktu. Buradan ayrıca şu sonucu çıkartabiliyoruz. Artık eski nesil 16V 2.0 litrelik motorlar mazi oldu.

Dizel bir QV!! Hadi diyelim bir dizeli QV yaptınız, bari bunu 180 HP yapın ki 147 Ducati Corse'nin 170 BG'inden farkı olsun ama nerede.

GT dersen de öyle. 2.0 JTS'yi olduğu gibi 165 BG ile üretmişler. Yap ufak bir elektronik müdahale, çıkar gücünü 180'e veya daha fazlaya, alan kişiler kendini biraz farklı hissetsin. Ama o da yok.

Aslında basın bültenlerinde yanlış başlık atılmış. Quadrifoglio Verde; Efsane'nin Dönüşü yerine Efsane'nin Mazi'ye Gömülüşü olmalı idi.
« Son Düzenleme: 26 Aralık 2007, 09:09:56 Gönderen: agucba »

///////////////

fatih159

  • Membro
  • İleti: 124
    • Çevrimdışı
Quadrifoglio Efsanesi Geri Geldi
« #12 : 26 Aralık 2007, 12:10:57 »

Arkadaşlar,benim aracım ALFA 159 1.9Jtdm 150 hp. Ben tatmin olmadım Zincirlikuyu Birmod da sadece bir yazılım değişikliği ile aracımın gücünü dediklerine göre 180 hp ye çıkarttım.Gerçekten yazılımdan sonra penformans tam istediğim gibi oldu.
Gectiğimiz ay Bolu ya giderken otobanda ALFA 164 e rastladım. Önümüzde normal halde yoluna devam ediyordu uzaktan tanıyamadım alfa olduğunu yaklaşınca farkettim. Bu arada 8 aylık Alfa 159 kullanıcısıyım.164 sürücü bizi arkadan farkedince basmaya başladı. Tam olarak bilmiyorum fakat ben o aracı 200 kms ye kadar arkadan kovaladım ne o üstünlük sağlaya bildi ne de bizim 159. Sonra 164 kullanıcı sağa çekti bize selam verdi bizde yolumuza devam ettik.Zaten 164 kullanıcı biraz daha basmaya devam etseydi dizel alfa motoru 200 den sonra yazılımla bile çok yavaşlamaya başladığı için 164 bizi yine geçecekdi. Sağolsun bizi mahçup etmedi.

Sitedeki arkadaşlarımızın dediklerine aynen katılıyorum. Adamlar (ALFA 164 ün ne zaman piyasaya çıktığını tam bilmiyorum)bundan 10-15 yıl önce o günün şartlarına göre süper hızlı modeller üretmişler.Bügün ise ürettikleri araçları cilalayıp süsleyip parlatıp yeni bir versiyonmuş gibi tekrar tekrar piyasaya sürüyorlar bari biraz da motor yapın. Ben o gün düşündüm benim araç yazılımlı olmayıp da 150 hp olsaydı  164 den epeyce fark yiyecektim bu benim için küçük düşürücü bir durum olacaktı aynı zamanda ALFA kendi mazisine rezil olacaktı. 164 zannedersem 180-200 hp arası bir turbo benzinli motorlu araçtı tamam dizel bir araçla 164 turbo farklı kategoride olabilir ama 1.9 jts alsaydım o da 160 hp ve dizelden de biraz daha yavaş ve yazılım yapma imkanıda yok onunla 164 e karşı hiç basamayacaktım.

Alfa romeo biran önce 149 u piyasaya sürmeli başta 159 olmak üzere günümüz teklolojili turbo benzinli motorları piyasaya biran önce sürmeli. Dış görünümü muhteşem olan 159 a bu motorlar hiç ama hiç yakışmıyor.
« Son Düzenleme: 26 Aralık 2007, 12:10:57 Gönderen: fatih159 »
159 fan!

bado

  • Membro
  • İleti: 2.099
    • Çevrimdışı
Quadrifoglio Efsanesi Geri Geldi
« #13 : 26 Aralık 2007, 12:16:41 »
ve 1.6 120 bg. motorlu bir araca 18" cant takılması!!! olmayan performansı iyice düşürecek ne mantıkla yapılıyor anlam veremedim.
« Son Düzenleme: 26 Aralık 2007, 12:16:41 Gönderen: bado »
Bahadır BAYRAK --- 2011 Alfa Romeo Giulietta /

Jakomo

  • Membro
  • İleti: 2.255
    • Çevrimdışı
Quadrifoglio Efsanesi Geri Geldi
« #14 : 26 Aralık 2007, 12:46:13 »
quote:

quadrifoglio'nun ehemmiyetini bilmeyen ülkemiz insanları araçları garanti bankası çalışanlarına ait sanabilir.



çok iyi yaaaaaaaaaa
« Son Düzenleme: 26 Aralık 2007, 12:46:13 Gönderen: Jakomo »
Sabır, boyun eğmek değil, mücadele etmektir !!!!

1996 145 1,7 16V
2001 156 SWSS Mk1,5
1994 164 V6 TB
1999 156 2,5 V6 
2003 156 SS MK 1,5
2004 156 SWSS Mk2 güncel devam
2007 GT
1996 BMW E36 320i Coupe M-technik (satıldı)
1999 166 V6 TB

Jakomo

  • Membro
  • İleti: 2.255
    • Çevrimdışı
Quadrifoglio Efsanesi Geri Geldi
« #15 : 26 Aralık 2007, 12:49:43 »
Bu arada eklemeye unuttum: Nasıl BMW' de M technik veya M varsa, Alfa' da QVler vardı....Tamam belki maziyi yaşatmak çabasındalar ama böyle olmaz bu işler.....
« Son Düzenleme: 26 Aralık 2007, 12:49:43 Gönderen: Jakomo »
Sabır, boyun eğmek değil, mücadele etmektir !!!!

1996 145 1,7 16V
2001 156 SWSS Mk1,5
1994 164 V6 TB
1999 156 2,5 V6 
2003 156 SS MK 1,5
2004 156 SWSS Mk2 güncel devam
2007 GT
1996 BMW E36 320i Coupe M-technik (satıldı)
1999 166 V6 TB

AlfistiKerem

  • Ziyaretçi
Quadrifoglio Efsanesi Geri Geldi
« #16 : 26 Aralık 2007, 12:52:33 »
Çok yanlış politikalar yürüyor Alfa'da.Böyle gidersek prestijimiz kalmayacak gibi.Bu durum düşündürüyor beni.Açıkçası şimdiki modellerde,ne bir 155Q4,ne bir 164,ne bir 33-75,ne bir 145-146 havası bulabiliyorum.Eskiden performans Alfa için vazgeçilmez şey idi.Ama şimdi satış politikaları çok değişti.Eskiye dönmemiz lazım.
« Son Düzenleme: 26 Aralık 2007, 12:52:33 Gönderen: AlfistiKerem »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

agucba

  • Amministratore
  • İleti: 8.653
    • Çevrimdışı
Quadrifoglio Efsanesi Geri Geldi
« #17 : 26 Aralık 2007, 12:58:45 »
quote:


Alfa romeo biran önce 149 u piyasaya sürmeli başta 159 olmak üzere günümüz teklolojili turbo benzinli motorları piyasaya biran önce sürmeli. Dış görünümü muhteşem olan 159 a bu motorlar hiç ama hiç yakışmıyor.




Bu arada kısa bir hatırlatma yapayım. Alfa Romeo'nun eleştirdiğimiz yeni motorları olan 1.9 JTS, 2.2 JTS, 3.2 V6 JTS, 1.9 JTDm ve 2.4 JTDm teknolojik olarak başarılı motorlar. Bunu kabul etmek gerekiyor. Özellikle 2.2 JTS motorundan övgü ile bahsediliyor. Ancak bizim beklentimize eski motorlar ses olarak daha uygun olduğu için yenilerine alışamadık ve yine her zaman sözünü ettiğimiz ağırlık sebebi ile (bu arada yazayım tekrar, hafifleme 35-45 kg kadar olacakmış) yeteri kadar performans alınamıyor.

Gerçi bu yazdıklarım sadece teorik bilgiler ve uzun süreli olarak yeni nesil Alfa'ları kullanmadığım için pratikte motorlar hakkında çok bilgili değilim.

Edited by - agucba on 26/12/2007  13:00:30
« Son Düzenleme: 26 Aralık 2007, 12:58:45 Gönderen: agucba »

///////////////

fatih159

  • Membro
  • İleti: 124
    • Çevrimdışı
Quadrifoglio Efsanesi Geri Geldi
« #18 : 26 Aralık 2007, 14:11:55 »

Bence sportif diye piyasaya yeni bir model sürüyorsan penformansa dayalı motorla birlikte süreceksin. Konumuzun biraz dışına çıkıyorum, 1.9 jts alfa motoru teknolojik fakat atmosferik motorlar son dönemlerde turbo motorlar karşısında zayıf kalmaya başladı. 1.9lt 160 hp lik motor 6.500 devirde 160 hp 4.500 devirde 190 nm. Rakip bir firmanın 1.8TFSI motoru aynı gücü 5.100 devirde veriyor tork da 1.500 devirde 250 nm.Almanyada çok iyi bir otomobil dergisi geçtiğimiz sene 1.9 jts nin 0-100 hızlanması 10.4 sn vermişti. Aynı dergi geçtiğimiz hafta 1.8TFSI A4 ün 0-100 hızlanmasını 8.4 sn. verdi. ALFA 159 1.9 JTS 1480KG.Yeni AUDI A4 1450-1490 KG civarı. Yeni A4 ün 0-100 hızlanmasa Alfa 159 a göre 2 sn. daha hızlı. Bence ağırlık tek sorun değil. Yeni teknoloji turbo motorlar çok iyi hızlanıyor. AUDI de ALFA dan çok da hafif bir araç üretmemiş.
Bence Alfa atmosferik olarak 1.9 jts motor yaptım diyorsa o motorun günü 180-190 hp olmalı ki rakiplerinden farklı olsun.

Dizel konusunda da malesef alfa  çok ileri teknolojiye sahip değil. Hangi 1.9 Jtdm kullanıcına sorduysam aynı dertden şikayetçiler. Benim aracım Q-tronik şehir içi karışık kullanımda 10.5lt-11 lt nin altına tüketimi düşmüyor.

Her ne kadar motorları eskisi gibi olmasada ALFA dan vazgeçmem.İlk defa 159 la Alfa ya bindim sürüş zevki diğer araçlada asla yok.
Zaten 1.4 lt 150hp 1.8lt 230 hp gibi motorların yakında tüm alfa modellerinde göreceğimizi şimdiden söyleyebilirim.Motor konusunda alfa severler bir müddet daha üzülebilir fakat yakın bir gelecekde markaya yakışır motorlar gelecek. Dizelde ise yeni bir2.0 JTDm gündemde.(184hp&230hp) O zaman QV logo su alfalara daha çok yakışacak.

2008 in ilerleyen aylarında 159 a yeni motorlar gelebilir 149 çıkınca herşey netleşecek.

Alfa severler gelecek için ümitsizliğe kapılmasınlar. Sonuçda ALFA romeo mutlaka motor konusunda rakipleri ile fark yaratacak.





« Son Düzenleme: 26 Aralık 2007, 14:11:55 Gönderen: fatih159 »
159 fan!

onr

  • Ziyaretçi
Quadrifoglio Efsanesi Geri Geldi
« #19 : 27 Aralık 2007, 01:48:28 »
Ne gerek vardı.. Bir anlam veremedim..
« Son Düzenleme: 27 Aralık 2007, 01:48:28 Gönderen: onr »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

ATA

  • Moderatore
  • İleti: 8.381
    • Çevrimdışı
Quadrifoglio Efsanesi Geri Geldi
« #20 : 27 Aralık 2007, 15:11:26 »
Donanım farkına QV demişler... Yazık.
Eren'in dediği gibi eğer bişeyler yapacaklarsa, yeni GTA yapmalılar!
« Son Düzenleme: 27 Aralık 2007, 15:11:26 Gönderen: ATA »
916 GTV
Busso V6 Turbo

n/a

  • Ziyaretçi
Quadrifoglio Efsanesi Geri Geldi
« #21 : 22 Ocak 2008, 22:28:07 »
bence Q efsanesi geri gelmemiş resmen son bulmuş hiç yapmasalar daha iyi olurdu hiç diğilse efsane olarak kalırdı....
« Son Düzenleme: 22 Ocak 2008, 22:28:07 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

geg8183

  • Ziyaretçi
Quadrifoglio Efsanesi Geri Geldi
« #22 : 23 Ocak 2008, 20:17:11 »
Bazı değerlerin pazarlama stratejileri uğruna yok edilmesi oldukça üzücü.Hele ki bunu yapan Alfa Romeo gibi köklü geleneğiyle övünen bir marka olunca olay bambaşka bir boyut kazanıyor.Elbette her fima o günkü konjonktüre göre kendini geliştirecek,yenileyecek,gerekirse geçmişinden istifade edecek.Ancak bunun yolu dört yapraklı yoncanın bir yaprağını koparıp maça papazına çevirmekse hiç olmasın daha iyi diyesi geliyor insanın.Belki de ben fazla gelenekçiyimdir kimbilir...
« Son Düzenleme: 23 Ocak 2008, 20:17:11 Gönderen: geg8183 »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
Quadrifoglio Efsanesi Geri Geldi
« #23 : 26 Ocak 2008, 00:28:18 »
quote:

bence Q efsanesi geri gelmemiş resmen son bulmuş hiç yapmasalar daha iyi olurdu hiç diğilse efsane olarak kalırdı....



Maalesef katılıyorum...
« Son Düzenleme: 26 Ocak 2008, 00:28:18 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

 

GoogleTagged