Alfisti Turkey
Alfisti Turkey

Gönderen Konu: Alfisti Turkey 2016 Takvimi  (Okunma sayısı 5886 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

emree

  • Ziyaretçi
Ynt: Alfisti Turkey 2016 Takvimi
« #125 : 13 Ocak 2016, 14:12:05 »
@kaanalex10, @tughan, @emree, @furkan ve @depeche101 takvimleriniz bugün yola çıktı. Tekrar teşekkürler.

Özgün selamlar. Takvim elime ulaştıktan sonra bir kare resim ekleyip teşekkürümü ileteyim dedim.
Ama kargocularla 5 gündür kavga edip bugün bölge müdürlerine ulaşıp kargoyu anca bu öğlen teslim ettirebildiğimden bu zamana kaldı.
Takvim çok güzel olmuş gerçekten, fotoğraflar da çok başarılı. İlgine, emeğine sağlık.
Bu sene yoğunluktan fotoğraf gönderme süresini geçirdik ama 2017 takviminin bir ayını ayır bana şimdiden, o kadar iddialıyım  8) :D

Tekrar teşekkürler kardeşim, saolasın.

Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Gouki

  • Amministratore
  • İleti: 7.838
    • Çevrimdışı
Ynt: Alfisti Turkey 2016 Takvimi
« #126 : 13 Ocak 2016, 14:21:19 »
Merhaba;

ilk mesajım foruma. Bir Focus kullanıcısı olarak kıskandım açıkçası. Emeği geçen arkadaşları tebrik etmek istedim.

Aramıza hoşgeldiniz, Nezaketiniz için teşekkür ederim.


@emree Hadi inşallah kardeşim :)

sbk0655

  • Membro
  • İleti: 2.071
    • Çevrimdışı
Ynt: Alfisti Turkey 2016 Takvimi
« #127 : 13 Ocak 2016, 15:25:04 »
Ozgun niz elden alalim dedik ama by gidisle kalmayacak bize , ayirdin degilmi sonra taban girmek zorunda kalmayalim.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

e.ateskaya

  • Membro
  • İleti: 247
    • Çevrimdışı
Ynt: Alfisti Turkey 2016 Takvimi
« #128 : 13 Ocak 2016, 15:29:19 »
@furkan @kuti147 @tughan @tayfun @Fatihob @Recep Küçük @Darkboys10 ben teşekkür ediyorum.

@Gouki dostum bana yolladın mı? Gelen giden bir şey yok henüz. Epey oldu konuştuk ama.

Ne zaman Eft yapmıştınız?

Dostum sen kargoya veriyorum demedin ki ben EFT geçeyim  :S
94 Honda Civic Si
99 Peugeot 106 Xr
01 Peugeot 106 Quiksilver
04 Peugeot 307 Xs
04 Alfa Romeo 147 1.6 Distinctive
01 Alfa Romeo 156 1.6 Twinspark
12 Volkswagen Golf 1.4 Tsi
01 Opel Corsa 1.4 3K Comfort

Gouki

  • Amministratore
  • İleti: 7.838
    • Çevrimdışı
Ynt: Alfisti Turkey 2016 Takvimi
« #129 : 13 Ocak 2016, 15:32:41 »
Ozgun niz elden alalim dedik ama by gidisle kalmayacak bize , ayirdin degilmi sonra taban girmek zorunda kalmayalim.

Ahuashuh ayırdım abi seninkini sıkıntı yok.

DcD-Semih

  • Membro
  • İleti: 1.412
    • Çevrimdışı
Ynt: Alfisti Turkey 2016 Takvimi
« #130 : 13 Ocak 2016, 17:01:41 »
Özgün hocam Eft işlemini yaptım az önce 1 adet isteyeceğim bende. Özelden adres bilgilerini gönderiyorum hemen.

@Gouki
2001 Alfa Romeo 145 1.6 T.spark - Giallo Zoe
2002 Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed - Rosso
2002 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark - Bianco Polare
2002 Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed - Grigio Chiaro
2000 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark - Rosso

Gouki

  • Amministratore
  • İleti: 7.838
    • Çevrimdışı
Ynt: Alfisti Turkey 2016 Takvimi
« #131 : 14 Ocak 2016, 12:19:22 »
@fevkalbeser12, @evrenalpar, @schumi, @DcD-Semih takvimlerinizi kargoya teslim ettim. Tekrar teşekkürler. Ayrıca Semih bana biraz fazla ödeme yapmışsın, onu iade ettim.

@Adalı35 abi hala senden adres bekliyorum :(

halil

  • Membro
  • İleti: 1.657
    • Çevrimdışı
Ynt: Alfisti Turkey 2016 Takvimi
« #132 : 14 Ocak 2016, 12:50:58 »
çakılda  takvim buluşması yapalım.
cehennemde ateş yoktur.her insan kendi  ateşini bu dünyadan götürür.P.S.A

evrenalpar

  • Membro
  • İleti: 1.601
    • Çevrimdışı
Ynt: Alfisti Turkey 2016 Takvimi
« #133 : 14 Ocak 2016, 12:53:20 »

Beyefendi kargo bilgilerini de iletirseniz sevinirim. Kargo elimize geçince siparişi onaylamamız da gerekecek mi?  :D


Özgün'üm çok teşekkürler şimdiden, eline sağlık.
206GTI (2003-2008)
A3 1.6 (2008-2010)
Giulietta M.Air (2010-2012)
Honda CR-V (2012-2013)
Audi A3 1.6TDI S-Tronic (2013 - 2016)
Alfa Romeo 159 1.9JTD SW (2016 -2017)
Giulietta M.Air TCT (2017-...)

Gouki

  • Amministratore
  • İleti: 7.838
    • Çevrimdışı
Ynt: Alfisti Turkey 2016 Takvimi
« #134 : 14 Ocak 2016, 13:05:23 »
Evren abi ben teşekkür ederim asıl. Sizin gibi insanları tanımak iyiki varmış bu "forum" dedirtiyor.

Halil abi 22 Ocak Cuma günü buluşalım diyoruz. Uyar mı sana?

halil

  • Membro
  • İleti: 1.657
    • Çevrimdışı
Ynt: Alfisti Turkey 2016 Takvimi
« #135 : 14 Ocak 2016, 16:07:07 »
çoğunluğa uyarım.
cehennemde ateş yoktur.her insan kendi  ateşini bu dünyadan götürür.P.S.A

ozoozo

  • Membro
  • İleti: 0
    • Çevrimdışı
Ynt: Alfisti Turkey 2016 Takvimi
« #136 : 14 Ocak 2016, 16:10:10 »

Ozgun niz elden alalim dedik ama by gidisle kalmayacak bize , ayirdin degilmi sonra taban girmek zorunda kalmayalim.

Taktik bu , elde kalmadı sana 20 tl abim. Malın bize gelişi zaten 18.75 , aha dayıya sor.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

sbk0655

  • Membro
  • İleti: 2.071
    • Çevrimdışı
Ynt: Alfisti Turkey 2016 Takvimi
« #137 : 14 Ocak 2016, 16:13:18 »

Ozgun niz elden alalim dedik ama by gidisle kalmayacak bize , ayirdin degilmi sonra taban girmek zorunda kalmayalim.

Taktik bu , elde kalmadı sana 20 tl abim. Malın bize gelişi zaten 18.75 , aha dayıya sor.
4 kere ruzgarliya gittim geldim der arkasindan.Farketmez kardes toptan satista cikaririm ben onun parasini.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

ozoozo

  • Membro
  • İleti: 0
    • Çevrimdışı
Ynt: Alfisti Turkey 2016 Takvimi
« #138 : 14 Ocak 2016, 16:14:07 »


Ozgun niz elden alalim dedik ama by gidisle kalmayacak bize , ayirdin degilmi sonra taban girmek zorunda kalmayalim.

Taktik bu , elde kalmadı sana 20 tl abim. Malın bize gelişi zaten 18.75 , aha dayıya sor.
4 kere ruzgarliya gittim geldim der arkasindan.Farketmez kardes toptan satista cikaririm ben onun parasini.

Ahauauahaha bi an izlememişsindir sandım da kaçar mı abi senden :haydi:
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

sbk0655

  • Membro
  • İleti: 2.071
    • Çevrimdışı
Ynt: Alfisti Turkey 2016 Takvimi
« #139 : 14 Ocak 2016, 16:15:28 »


Ozgun niz elden alalim dedik ama by gidisle kalmayacak bize , ayirdin degilmi sonra taban girmek zorunda kalmayalim.

Taktik bu , elde kalmadı sana 20 tl abim. Malın bize gelişi zaten 18.75 , aha dayıya sor.
4 kere ruzgarliya gittim geldim der arkasindan.Farketmez kardes toptan satista cikaririm ben onun parasini.

Ahauauahaha bi an izlememişsindir sandım da kaçar mı abi senden :haydi:
10 liraya niye mi verdi ?, izledim kardesim severim oyle bombalari.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Ugur55

  • Membro
  • İleti: 492
    • Çevrimdışı
Ynt: Alfisti Turkey 2016 Takvimi
« #140 : 15 Ocak 2016, 22:01:47 »
Bekleyiş bitti ve takvimimiz geldi. Hemen masamdaki yerinide aldı. Eline sağlık @Gouki  :alfisti:
2012 Giulietta 1.4 MA Distinctive Mk1
2015 Giulietta 1.6 JTDM Distinctive Mk2
2015 Giulietta 1.4 MA TCT Distinctive Mk2
,,

ealprsln

  • Membro
  • İleti: 1.175
    • Çevrimdışı
Ynt: Alfisti Turkey 2016 Takvimi
« #141 : 17 Ocak 2016, 21:38:46 »


@Gouki kardeşim, benim de elime hafta başı geçti. Güzel oldu masada  :serefe:
Emeğine sağlık...
THE ROMANCE OF PERFORMANCE
'11 MiTo Quadrifoglio Verde

Gouki

  • Amministratore
  • İleti: 7.838
    • Çevrimdışı
Ynt: Alfisti Turkey 2016 Takvimi
« #142 : 18 Ocak 2016, 00:03:12 »
Kesenize bereket ben teşekkür ederim. Seneye muhakkak güzel fotoğraflar bekliyorum sizden. @Ugur55 @ealprsln

Gouki

  • Amministratore
  • İleti: 7.838
    • Çevrimdışı
Ynt: Alfisti Turkey 2016 Takvimi
« #143 : 20 Ocak 2016, 00:49:21 »
@Adalı35, @koroglubrk takvimlerinizi dün yolladım ama yazmayı unutmuşum, tekrar teşekkürler.

DcD-Semih

  • Membro
  • İleti: 1.412
    • Çevrimdışı
Ynt: Alfisti Turkey 2016 Takvimi
« #144 : 20 Ocak 2016, 12:18:38 »


Takvim elime ulaştı bir türlü kargoya gidememiştim, harika olmuş elinize sağlık hocam.
@Gouki
2001 Alfa Romeo 145 1.6 T.spark - Giallo Zoe
2002 Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed - Rosso
2002 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark - Bianco Polare
2002 Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed - Grigio Chiaro
2000 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark - Rosso

koroglubrk

  • Membro
  • İleti: 580
    • Çevrimdışı
Alfisti Turkey 2016 Takvimi
« #145 : 21 Ocak 2016, 14:47:33 »


Emeği geçenlere teşekkürler.
Sağdaki de idare eder ama bir q2 degil :) @rain man



10 AHU 04 Jarama Black Mk2 147
10 ABK 64 Jarama Black Mk2 156 SS

rain man

  • Membro
  • İleti: 1.366
    • Çevrimdışı
Ynt: Alfisti Turkey 2016 Takvimi
« #146 : 21 Ocak 2016, 14:59:43 »


Emeği geçenlere teşekkürler.
Sağdaki de idare eder ama bir q2 degil :) @rain man
Ahu'nun olduğu yerde esamesi okunmaz
Alfa Romeo 147 1.9 JTD Q2 2009

Gouki

  • Amministratore
  • İleti: 7.838
    • Çevrimdışı
Ynt: Alfisti Turkey 2016 Takvimi
« #147 : 26 Ocak 2016, 14:43:17 »
Tekrar teşekkürler @DcD-Semih, @koroglubrk

Veysel takvimlerini Cumartesi günü teslim etmiştim ama yazmamışım buraya. Kesene bereket kardeşim. @rain man

Takvimi görmemiş olanlar için:


Tolga033

  • Membro
  • İleti: 5.913
    • Çevrimdışı
Ynt: Alfisti Turkey 2016 Takvimi
« #148 : 26 Ocak 2016, 17:23:32 »


Emeği geçenlere teşekkürler.
Sağdaki de idare eder ama bir q2 degil :) @rain man
Kartal da güzelmiş. :)

Tapatalk 19.03


rain man

  • Membro
  • İleti: 1.366
    • Çevrimdışı
Ynt: Alfisti Turkey 2016 Takvimi
« #149 : 26 Ocak 2016, 17:30:23 »
Tekrar teşekkürler @DcD-Semih, @koroglubrk

Veysel takvimlerini Cumartesi günü teslim etmiştim ama yazmamışım buraya. Kesene bereket kardeşim. @rain man

Takvimi görmemiş olanlar için:


Abi eline koluna emeğine sağlık. Asıl ben teşekkür ederim böyle keyifli bir işe vesile olduğun ve bana da yer verdiğin için.

Takvimler gelmiş aradılar beni şubeden yarın veya ertesi gün merkeze gidip alacağım. Çok heves ettim almaya başından beri ancak yeni isteyebildim senden. Her ne kadar bizim karaoğlanın bulunduğu ayın bitmesine üç dört gün kalsa da ben bütün yılı masada ocakmış gibi yaşarım :)
Alfa Romeo 147 1.9 JTD Q2 2009