Alfisti Turkey
Alfisti Turkey

Gönderen Konu: 2005 MODEL GT 2.2 JTS SELESPEED  (Okunma sayısı 857 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

GONENC

  • Ziyaretçi
2005 MODEL GT 2.2 JTS SELESPEED
« : 13 Mart 2008, 15:18:51 »
Haftasonu tofaşın servislere gönderdiği 2005 model GT'yi test ettim.
Ve de inanamadım. Dizayn güzel, iç mekan 147'den bozma olsa da güzel, fakat motor diye kaputun altına koydukları şeye hala inanamıyorum.
2.2 benzinli dedikleri an, bendeki 2 litre motordan çok daha iyi olmasını bekliyordum ve özellikle GT gibi bir modeline takıyorsun sen bu motoru... Neyse çalıştırdım ve bana eşlik eden arkadaşa motoru tam olarak zorlayabileyim diye otoban bağlantı yoluna çıkalım dedim büyük bir hevesle...
Gaza yüklenmeye başladığım anda bütün hayallerim bir bir suya düşmeye başladı.. Araba gitmiyor, berbat tek kelimeyle..
Ben 2001 selespeed'imle onunla dalga geçerim her yolda her şekilde..
1.6'sı olan arkadaşlar da hava filtresi, chip vs. uygulaması yapmışsanız eğer büyük ihtimalle kafa tutabilirsiniz bu arabaya..
Kullanırken aynı zamanda nedenini soruyorum bu fiyasko motorun...
Aldığım cevap JTS olmasından kaynaklandığı oluyor..
Vites değiştirirken sanki arkadan biri tıklamış gibi devamlı bir vuruntu yapıyor..
Bizim arabalarımızda içeri gelen o hoş hırıltının yerini zorlanarak acı çeken bir motor sesi almış...
Olay bu, daha fazla da anlatmak istemiyorum ama asla JTS motorlu bir alfaya model yükseltmek istemiyorum ben artık..
TWINSPARK'larımızın değerini bilelim arkadaşlar..
« Son Düzenleme: 12 Nisan 2008, 03:53:04 Gönderen: alptolga_kose »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

agucba

  • Amministratore
  • İleti: 8.709
    • Çevrimdışı
2005 MODEL GT 2.2 JTS SELESPEED
« #1 : 13 Mart 2008, 15:44:10 »
Yanlışınız olmalı. Bu araçların 2.2 litre olanları yok. Bu araç 2.0 litre ve 165 beygir ve benim geçen sene Sercan ile kullandığım GT oldukça iyi gidiyordu. Hatta benim modifiyeli olan 145 ile nerede ise aynı gidiyordu diyebilirim. Yol tutuş ise kullandığımız GT'nin biraz yıpranmış, lastikleri aşınmış ve havaları da ayarsız olduğu halde bayağı bayağı iyi idi.

Bu arada bahsettiğiniz GT'nin JTS motorunun torku 202 Nm ve bu atmosferik seri üretim 2 litrelik araçlarda ulaşılan en yüksek rakam.

Muhtemelen sizin kullandığınız GT oldukça fazla hırpalanmış ve bakımları yapılmamış bir Alfa olsa gerek.

JTS motoru ayrıca, bizler sesini ve görüntüsünü beğenmiyor olsak da Twin Spark motorlardan daha yeni, daha iyi ve verimli bir motor.
« Son Düzenleme: 13 Mart 2008, 15:44:10 Gönderen: agucba »

///////////////

GONENC

  • Ziyaretçi
2005 MODEL GT 2.2 JTS SELESPEED
« #2 : 13 Mart 2008, 16:13:20 »
Şu anda 2.2 litre yok haklısınız Serkan bey ama 2005 modeldi benim kullandığım araç.
Ve tofaşın kendi test aracıydı, bakımları falan full yani.. JTS motorlarda öncelikli olarak performans değil de ekonomi düşünüldüğü için motora iden benzin hava karışımı bizim araçlarımıza göre daha fakirleştirilmiş malesef..
« Son Düzenleme: 13 Mart 2008, 16:13:20 Gönderen: GONENC »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

agucba

  • Amministratore
  • İleti: 8.709
    • Çevrimdışı
2005 MODEL GT 2.2 JTS SELESPEED
« #3 : 13 Mart 2008, 16:35:23 »
Gönenç Bey yine yanlışınız var, daha doğrusu sizi yanlış bilgilendirmişler. 2.2 litrelik Alfa GT yok, olmadı.

Ekonomi konusuna katılacağımı söyleyemiyorum, çünkü ekonomi - performans ayrımında Alfa Romeo felsefe olarak performans'a yönelecektir.

Konumuz Mitsubishi GDI, VW FSI veya Renault IDE motorları olmuş olsaydı ekonomi derdim, ancak burada sçz konusu olan Alfa Romeo.

Edited by - agucba on 13/03/2008  16:41:14
« Son Düzenleme: 13 Mart 2008, 16:35:23 Gönderen: agucba »

///////////////

GONENC

  • Ziyaretçi
2005 MODEL GT 2.2 JTS SELESPEED
« #4 : 13 Mart 2008, 16:46:05 »
Serkan Bey 2005 diye belirttim ama siz okurken yanlışlık yaptınız muhtemelen. 2005 konusunda hemfikir olalım, 2.2 konusunda ben yanlış biliyor olayım tamam araba 2.0 olsun.
yanılmıyorsam 165 HP ve de 200 küsür NM tork olması gereken bu araba ile anahtar almasına her zaman her yerde standart olan oynanmamış 2001 selespeed'imle her yola çıkarım. Kusura bakmayın ve de ben de inanmak istemiyorum ama bu sefer ekonomi seçilmiş galiba...
« Son Düzenleme: 13 Mart 2008, 16:46:05 Gönderen: GONENC »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

murat

  • Amministratore
  • İleti: 5.790
    • Çevrimdışı
2005 MODEL GT 2.2 JTS SELESPEED
« #5 : 13 Mart 2008, 16:52:02 »
O tofaşın araçlarının yürüdüğüne şükretmek lazım
« Son Düzenleme: 13 Mart 2008, 16:52:02 Gönderen: murat »
Cuore Sportivo...

n/a

  • Ziyaretçi
2005 MODEL GT 2.2 JTS SELESPEED
« #6 : 13 Mart 2008, 16:58:10 »
Gönenç bey ekonomi seçilmiş gibi bir şey yok ortada... Fabrika verileriden bakabilirsiniz yakıt tüketimi şehir içi 12.3lt ,BMW 320 nin şehir içi yakıt tüketimi olan 11.3lt ye bakarsank bu değer ne çok çok fazla ,ne de çok çok az...

Ayrıca  manuel vitesli gt ile 156 1.6ts arasında fark var...
Manuel 156 2.o Ts ile Gt manuel 2.0jts ,hemen hemen aynı gidiyor..Selespeed versyonlarda bu şekilde 156 ss ile kafa kafaya..En son test ettiğimizde arada hiçbir fark yoktu...Serkan abi 'ninde dediği gibi büyük ihtimal sizin test ettiğiniz araç hırpalanmıştır...
« Son Düzenleme: 13 Mart 2008, 16:58:10 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Alfadanadam

  • Moderatore
  • İleti: 12.587
    • Çevrimdışı
2005 MODEL GT 2.2 JTS SELESPEED
« #7 : 13 Mart 2008, 17:13:56 »
Sarıyer'deki piknikte GT test etmiştim. Araç ile Maslak'a kadar gitmiştik hatta. Benim aracım 2.0 ve kullandığım GT de hiç fena gitmiyordu doğrusu.
Sizin kullandığınız aracın bir problemi olduğunu düşünüyorum. Ayrıca o yetkili kişinin "Alfa Romeo tercihini ekonomiden yana yapmış" demesine ise bir yorum yapamıyorum.
Allah Alfalarımızı bu etkili ve yetkili şahıslardan korusun !
« Son Düzenleme: 13 Mart 2008, 17:13:56 Gönderen: Alfadanadam »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
2005 MODEL GT 2.2 JTS SELESPEED
« #8 : 13 Mart 2008, 17:20:43 »
Gönenç bey ben sizin yerinizde olsam GT ile anahtarına kapışmazdım.. :) 2.0 156 ile aynı gidiyor hemen hemen ama yol tutuş ve handling'de GT 156'dan kesinlikle üstün..
« Son Düzenleme: 13 Mart 2008, 17:20:43 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

GONENC

  • Ziyaretçi
2005 MODEL GT 2.2 JTS SELESPEED
« #9 : 13 Mart 2008, 17:28:04 »
Benim kullandığım GT ile pilotu Michael Shumacher olsa bile kapışırım. Ama sizin dediğiniz gibi aracın yıpranmış olup olmadığını anlamak için farklı bir tane daha denicem. O da aynı çıkarsa artık bisürü GT'm olur heralde..
« Son Düzenleme: 13 Mart 2008, 17:28:04 Gönderen: GONENC »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

ATA

  • Moderatore
  • İleti: 8.381
    • Çevrimdışı
2005 MODEL GT 2.2 JTS SELESPEED
« #10 : 13 Mart 2008, 19:42:26 »
quote:
Bu arada bahsettiğiniz GTnin JTS motorunun torku 202 Nm ve bu atmosferik seri üretim 2 litrelik araçlarda ulaşılan en yüksek rakam.


Sözünüzü balla keserek S2000 de 208Nm tork olduğunu yazalım =)

Edited by - ATA156 on 13/03/2008  23:40:00

Edited by - ATA156 on 13/03/2008  23:41:23
« Son Düzenleme: 13 Mart 2008, 19:42:26 Gönderen: ATA »
916 GTV
Busso V6 Turbo

n/a

  • Ziyaretçi
2005 MODEL GT 2.2 JTS SELESPEED
« #11 : 13 Mart 2008, 20:11:45 »
kullandığınız GT de kesinlikle bir sorun olmalı Gönenç bey..
Sanırım bülent abi nin sarıyer de kullandığı selespeed benim 3 gün boyunca aralıksız kullanma fırsatı bulduğum araçtı..
ozaman 2004 156 2.0 ınız da duruyordu karşılaştırma yapınca selespeed olduğu için ben pek haz etmemiştim ama vites değiştirme dışında 156 ile neredeyse aynı idi..

ama daha öncede GT lansmanında istanbul park ta kullandığım manuel GT bnce gerçekten güzel bir hırıltı ve aynı zamanda gidişe sahipti..

pistte koşullar farklı olduğundan çok bi karşılaştırma yapmamıştım ozmn sadece prokit yay ve kule gergisi olan 147 mle ancak 3 gün elimde olduğunda ş.içinde 147 mle girdiğim virajlardan yollardan geçince standart GT ss in yaylı 147 den hissedilir derecede yol tutuşta farkları olduğunu gördüm..

« Son Düzenleme: 13 Mart 2008, 20:11:45 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

agucba

  • Amministratore
  • İleti: 8.709
    • Çevrimdışı
2005 MODEL GT 2.2 JTS SELESPEED
« #12 : 13 Mart 2008, 20:17:40 »
quote:



Sözünüzü balla keserek S2000 de 208Nm tork olduğunu yazalım =)



Evet haklısınız, kendimi düzeltiyorum.

"Kendi sınıfında litre başına yaklaşık 82 HP ve litre başına 100 Nm'den fazla tork üreten ilk motor ünvanını taşıyan bennzinli makinenin ..."

Kaynak:Auto Show, 10 Haziran 2003, Sayı 23, Sayfa 15, Paragraf 2, Satır 5-9

Teknik Özellikleri;
1970 cc, 165 HP (6400 d/d), 206 Nm tork (3250 d/d), 220 km/s, 8.2 sn.

Yani 156 JTS yine sınıfında bir ilk yapmış oldu.

S2000 ile de aynı sınıfta değerlendirmemek gerek.

Edited by - agucba on 13/03/2008  20:20:46
« Son Düzenleme: 13 Mart 2008, 20:17:40 Gönderen: agucba »

///////////////

master

  • Editore
  • İleti: 4.689
    • Çevrimdışı
2005 MODEL GT 2.2 JTS SELESPEED
« #13 : 13 Mart 2008, 20:20:45 »
Benim bildigim kadariyla GT 2.0 JTS 156 2.0 TS ile ayni gidiyor. Yol tutus konusunda ise GT icin piyasadaki en iyi yol tutan onden cekis arac diyorlardi. Ayrica anahtarina kapismadan once GT'nin 100-0 km/s fren mesafesinin 34 metre oldugunu unutmamak lazim. Zira trafige kapali bir pistte frenaji daha iyi olan bir arac her zaman cok daha avantajli olacaktir :)

Su anda Alfa Romeo urun gaminda 159 ile birlikte hayran oldugum bir model GT. Cikmasinin ustunden cok seneler gecmesine ragmen 147 ile ortak olan kokpiti disinda kesinlikle mukemmeli yakalamis bir arac kanimca. Hicbir eksigi yok, her seyi kusursuz. Fiyati da rakiplerine gore cok cok uygun. Sahsen sartlar uygun olsa saniye dusunmem alirim bi tane.
« Son Düzenleme: 13 Mart 2008, 20:20:45 Gönderen: master »
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

n/a

  • Ziyaretçi
2005 MODEL GT 2.2 JTS SELESPEED
« #14 : 13 Mart 2008, 20:46:11 »
quote:

Su anda Alfa Romeo urun gaminda 159 ile birlikte hayran oldugum bir model GT. Cikmasinin ustunden cok seneler gecmesine ragmen 147 ile ortak olan kokpiti disinda kesinlikle mukemmeli yakalamis bir arac kanimca. Hicbir eksigi yok, her seyi kusursuz. Fiyati da rakiplerine gore cok cok uygun. Sahsen sartlar uygun olsa saniye dusunmem alirim bi tane.



sana katılmakla beraber tek sorununun ARKADAN İTİŞ eksiği olduğunu düşünüyorum..
bence aktarma<hariç herşeyi aynı kalsa ve aktarma RWD olsa bence 4 4lük tabiren tam uyan bir araç ve bmw Ci ların çok ii rakibi olurdu kanısındayım ve RWD alfa ruhuna daha çok yakışır o araçta diede düşünüyorum..

ama değil napalım yinede çok başarılı bir araç..
« Son Düzenleme: 13 Mart 2008, 20:46:11 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

AlfistiKerem

  • Ziyaretçi
2005 MODEL GT 2.2 JTS SELESPEED
« #15 : 14 Mart 2008, 00:49:36 »
GT ler de her ne kadar JTS teknolojisi olsa bile,kullananların hepsi memnun.Breralar gibi onunda ağırlık problemi var.Kullanmak nasip olmadı ama kullananlardan duyduğum kadarı ile memnun kalanlar çok.Yol tutuş konusunda da son derece dengeli bir araç...
« Son Düzenleme: 14 Mart 2008, 00:49:36 Gönderen: AlfistiKerem »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
2005 MODEL GT 2.2 JTS SELESPEED
« #16 : 14 Mart 2008, 00:58:59 »
GT ' lerin Brera gibi ağırlık problemi mi var...??  :)

Gt 'nin kilosu kendi sınıfındaki araçlara göre çok çok normal.Hatta kilo avantajı bile mevcut.. Yaklaşık olarak rakiplerinden 40kilo kadar daha hafif... :)

2.2 jts Brera ile 2.0 Jts Gt 'nin hızlanmaları aynı..Hatta Gt kullanıcısına hızlanmasını çok çok daha iyi hissettiren bir araç...
« Son Düzenleme: 14 Mart 2008, 00:58:59 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

AlfistiKerem

  • Ziyaretçi
2005 MODEL GT 2.2 JTS SELESPEED
« #17 : 14 Mart 2008, 01:00:55 »
quote:

GT ' lerin Brera gibi ağırlık problemi mi var...??  :)

Gt 'nin kilosu kendi sınıfındaki araçlara göre çok çok normal.Hatta kilo avantajı bile mevcut.. Yaklaşık olarak rakiplerinden 40kilo kadar daha hafif... :)

2.2 jts Brera ile 2.0 Jts Gt 'nin hızlanmaları aynı..Hatta Gt kullanıcısına hızlanmasını çok çok daha iyi hissettiren bir araç...



Breralar kadar ağır olmasa da gene de ağır bir araç değil mi Ahmet?Sonuçta sınıfına göre çokta hafif bir araç değil.Ama biraz daha hafif olabilir diye düşündüm.
« Son Düzenleme: 14 Mart 2008, 01:00:55 Gönderen: AlfistiKerem »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
2005 MODEL GT 2.2 JTS SELESPEED
« #18 : 14 Mart 2008, 01:09:03 »
Yok ağır değil...Sonuçta bu sınıfta ortalama kilolar bu şekilde.Hatta ve hatta yeni 320coupe Bmw 'lerin kiloları 1360 ve 1370 kg arası...Gt 2.0 jts 'nin ağırlığı 1320kg..Daha fazla hafif olmasıda bence beklenemez.Sonuçta bir A3 tek kapı yada 147 tek kapı sınıfında bir araç değil..Bir üst sınıfın coupe temsilcisi bir araç.

Bunları ve  yaklaşık 4 sene önce çıkan bir coupe olduğunu düşünürsek bence mükemmel bir değer bu..Hatta şölye diyim brera-spider ve 159 'da diyete gittiler ancak ve ancak 45kg gibi bir rakam ağırlığını düşürdüler..
« Son Düzenleme: 14 Mart 2008, 01:09:03 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
2005 MODEL GT 2.2 JTS SELESPEED
« #19 : 14 Mart 2008, 09:01:34 »
Ahmet, aslında kıyaslamak için sınıf olarak 3 serisi coupe biraz yanlış oldu sanki. GT'yi yeni çıkacak 1 serisi coupe ile kıyaslamak lazım her açıdan. Aklıma gelen diğer rakipleri Peugeot 307 CC 2.0 (1455 kg), Hyundai FX Coupe 2.0 (1382 kg), Opel Astra Twin Top 2.0 (1538 kg), Megane CC 2.0 (1390 kg) gibi otomobiller. Tabii CC otomobillerin klasik coupelere göre dezavantajları var ama bunların coupe versiyonları yok zaten...

Elbette bunlarla GT'nin klası kıyaslanamaz, ama ağırlıkları kıyaslayacaksak olsak bile GT hepsinden hafif. Yine de Kerem'e biraz hak veriyorum, 1250 kg civarı yakışırdı GT'ye.
« Son Düzenleme: 14 Mart 2008, 09:01:34 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

agucba

  • Amministratore
  • İleti: 8.709
    • Çevrimdışı
2005 MODEL GT 2.2 JTS SELESPEED
« #20 : 14 Mart 2008, 12:33:59 »
Arka koltukları, ses yapan pandizotu, kapı döşemeleri ve gereksiz şeyleri çıkartırsak 1250 kg'ya indirilebilir.
« Son Düzenleme: 14 Mart 2008, 12:33:59 Gönderen: agucba »

///////////////

master

  • Editore
  • İleti: 4.689
    • Çevrimdışı
2005 MODEL GT 2.2 JTS SELESPEED
« #21 : 14 Mart 2008, 17:00:21 »
Bence gunumuzde icinde o kadar cok donanim olan bir arac icin 1250kg gibi rakamlar cok muhtemel degil. Bugunku araclara gore bombos denilebilecek Mk1 156'larin agirligi ancak o civarlarda. Kaldi ki GT daha iyi bir yapiya ve daha cok donanima sahip. Bence agirligi bugunku sartlarda oldukca basarili.

RWD olayina da katiliyorum, olsa guzel olurdu ama hangi yeni nesil Alfa RWD ki GT RWD olsun :) Onden cekis konusunda da klasik Alfa yol tutusunu almis, piyasadaki FWD araclar arasinda tepeye cikmis. Onun icin bence FWD olmasi da herkes icin eksi degil. Bir de Q2 olursa tadindan yenmez. E46 3 serisi Ci'a direk rakip bence GT, ve E46 3.20Ci (170hp) vs GT 2.0 JTS (165hp) karsilastirmasi yapsak, benim sahsi kanaatimce GT citir citir yer 3 serisini genel toplamda. Ama tabii E92 cok cok daha yeni bir arac ve GT'den biraz daha yukarida konumlanmis gibi duruyor.
Bu arada GT'nin fiyati hakikaten iyi, cunku baz donanimi zaten Distinctive ve diger modellerin Distinctive'inde opsiyon olarak sunulan bazi seyler GT'de standart. Diger markalar gibi arabaya 40.000 euro verip ustune 20.000 euro da donanim eklemiyorsunuz :) Neyse o, ustune bir iki sey eklenebilir ancak.
« Son Düzenleme: 14 Mart 2008, 17:00:21 Gönderen: master »
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

GONENC

  • Ziyaretçi
2005 MODEL GT 2.2 JTS SELESPEED
« #22 : 14 Mart 2008, 17:34:21 »
Benim test ettiğim GT, E46 320 CI ile kapışsa, 320 nin 5. vitesini kullanmasına gerek bile kalmaz... Ciddi söylüyorum..
« Son Düzenleme: 14 Mart 2008, 17:34:21 Gönderen: GONENC »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
2005 MODEL GT 2.2 JTS SELESPEED
« #23 : 14 Mart 2008, 17:44:43 »
Gönenç, GT kesiklik mi yapıyordu, yoksa "halsizlik" tarzı bişeyden mi bahsediyosun?

1 arkadaşın GTsinin VDC beyni bozulmuştu, ve o meret bilgisayara bağlanmadan uyarı da vermiyor. Lamba filan yanmıyordu yani?
« Son Düzenleme: 14 Mart 2008, 17:44:43 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

GONENC

  • Ziyaretçi
2005 MODEL GT 2.2 JTS SELESPEED
« #24 : 17 Mart 2008, 09:43:58 »
Abi bilmiyorum bi arızası varmıydı ama bu araç tafaşın kendi test GT si ve ruhsatına baktım haftasonu tekrar gittiğimde, 2.2 yazıyordu. Yani arıza olma ihtimali vermiyorum, sonuçta yetkili servis test aracı bu ve nitekim adamların ayağıma kadar gönderip bi test edin lütfen, beğenirseniz eğer GT verelim size dedikleri araç  bu yani... Araba hiçbir kesiklik yapmıyordu yani halsizliğe gelirsek benim arabama göre gerçekten halsiz durumda yani...
« Son Düzenleme: 17 Mart 2008, 09:43:58 Gönderen: GONENC »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

 

GoogleTagged