Alfisti Turkey
Alfisti Turkey

Gönderen Konu: Modifiye  (Okunma sayısı 149 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Onur

  • Ziyaretçi
Modifiye
« : 24 Eylül 2005, 12:47:36 »
Alfa Romeoların motor modifiyesine yatkınlıgı olup olmadıgını bilen var mı?. Motorlara ne gibi işlemler uylgulayabiliriz? turbo dan egsoz a kadar değişik şeyler uygulamak motorun ömrünü kısaltır mı? Veya neler yapılmalı neler yapılmamalı?
« Son Düzenleme: 24 Eylül 2005, 18:54:33 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
Modifiye
« #1 : 24 Eylül 2005, 13:09:04 »
onur t.s lere fazla aşırı yükleme gibi bişey düşünme al tolga abinin 2.5 inden ölümüne yükle 2.5 hakknda yapabilicegin her şeyi yazarım alırsan :D
« Son Düzenleme: 24 Eylül 2005, 13:09:04 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
Modifiye
« #2 : 24 Eylül 2005, 13:34:05 »
garantinin bitmesine 1 ay kaldı araştırmalara başladın bakıyorum : )
« Son Düzenleme: 24 Eylül 2005, 13:34:05 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Onur

  • Ziyaretçi
Modifiye
« #3 : 24 Eylül 2005, 13:35:24 »




quote:

Tolga wrote:

garantinin bitmesine 1 ay kaldı araştırmalara başladın bakıyorum : )

 


çözdün olayı :))

« Son Düzenleme: 24 Eylül 2005, 13:35:24 Gönderen: Onur »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
Modifiye
« #4 : 24 Eylül 2005, 14:57:55 »

her araba modifiyeye yatkındır.bu ne yapacağına bağlı.bizim alfalara chip ,egzos yaptırabilirsin.spor helezon,kule gergisi,bir de fren tertibatı olabilir.


turbo çok incelikli bir iş.işin ehlini bulamassan hem harcadığın paraya,hemde araca yazık olur.ayrıca turbo taktırdığın zaman aracın pistonlarını,piston kollarını,yatakları değiştirmen gerekecektir.bu da epey maliyetli olacaktır.

« Son Düzenleme: 24 Eylül 2005, 14:57:55 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
Modifiye
« #5 : 24 Eylül 2005, 15:08:54 »
Chip ile alt devirleri yukseltmek mantıklı bir modifiye olur alfalarda.. Bunun yanında kutu içi filtrede yararlı olur.. Ama chip ayarlarını filtre değişikliğinden sonra yaptırmak lazım..
« Son Düzenleme: 24 Eylül 2005, 15:08:54 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Onur

  • Ziyaretçi
Modifiye
« #6 : 24 Eylül 2005, 15:18:11 »




quote:

Tolga wrote:

Chip ile alt devirleri yukseltmek mantıklı bir modifiye olur alfalarda.. Bunun yanında kutu içi filtrede yararlı olur.. Ama chip ayarlarını filtre değişikliğinden sonra yaptırmak lazım..

 


benim aklıma böle bir durumda ilk gelen K&N kutu içi filtre, unichip işlemci ,ve Supersprint komple egsoz takımıdır ki aracın gidişatını farkedilcek derecede değiştirir...

« Son Düzenleme: 24 Eylül 2005, 15:18:11 Gönderen: Onur »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
Modifiye
« #7 : 24 Eylül 2005, 15:35:31 »




quote:

Onur wrote:





quote:

Tolga wrote:

Chip ile alt devirleri yukseltmek mantıklı bir modifiye olur alfalarda.. Bunun yanında kutu içi filtrede yararlı olur.. Ama chip ayarlarını filtre değişikliğinden sonra yaptırmak lazım..

 


benim aklıma böle bir durumda ilk gelen K&N kutu içi filtre, unichip işlemci ,ve Supersprint komple egsoz takımıdır ki aracın gidişatını farkedilcek derecede değiştirir...


bunlara ilavede frenlerin ve süspansiyonunda elden geçmesi lazım.kazanılan güce paralel aracın daha iyi yol tutması ve kısa mesafede durması için.
« Son Düzenleme: 24 Eylül 2005, 15:35:31 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
Modifiye
« #8 : 24 Eylül 2005, 16:30:54 »
Son 2 mesajada +1
« Son Düzenleme: 24 Eylül 2005, 16:30:54 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Onur

  • Ziyaretçi
Modifiye
« #9 : 24 Eylül 2005, 16:34:13 »
bu gitmek ve durmak için saydıgımız işlemlerin toplam maliyeti aşagı yukarı ne kadardır?
« Son Düzenleme: 24 Eylül 2005, 16:34:13 Gönderen: Onur »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

master

  • Editore
  • İleti: 4.685
    • Çevrimdışı
Modifiye
« #10 : 24 Eylül 2005, 17:02:18 »

Ben bi ara deli deli planlar yapmıştım , Turbo taksak nolur acep diye , yürüyendir , frenlerdir , turbodur , jant+lastik , bodykit derken 15000 YTL'nin üstünde bir masraf çıktı , o da çok kaba bir hesaplamayla , 20000 YTLyi bulması da olası yani. Sonra dedim ki , ulan Önder 20000 YTL masraf olcak araca , 65.000 km'de ve 2001 model bi araca harcamış olcaksın o parayı. Ha alet ondan sonra GTA'dan bile güzel olcak o ayrı :)


Bu fikrimin ortaya çıkış sebebi de şudur ki , dünyanın en güzel sedanına sahip olma şansına erişmişken onu daha uzun yıllar sevgiyle kullanmak için biraz yükleyelim dedim. Ama GT'yi görünce boşver dedim bile :)


Lafın kısası şudur ki , yüklen yüklenebildiğin kadar Onur :) Coilover alırsan sanırım 2000 YTL civarına gelir , Brembo fren kiti de nerden baksan 2000 euro civarında , ama bana kalırsa aracın standart hali bahsettiğin modifikasyonlardan sonra da yeterli olacaktır. Sonuçta 2.5'in frenleri bile senin aracından daha kötü performansa sahip ve 156'nın yol tutuşu bahsedilen güçler için gayet yeterli.


Ayrıca Turbo işi iyi güzel ancak işin benzin kısmı var , sağlıklı Turbo uygulaması yapabilen insan sayısı çok az hakkaten , adam bi takıyor alet 200 kmde depo bitirmeye başlıyor. Yemişim ben öyle Turbo'yu..

« Son Düzenleme: 24 Eylül 2005, 17:02:18 Gönderen: master »
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

n/a

  • Ziyaretçi
Modifiye
« #11 : 24 Eylül 2005, 17:56:12 »

spor helezon 170 €,kule gergisi 110 €,son susturucu yaklaşık 400 ytl


kutu içi filtre 90 ytl,


benim bildiklerim bunlar


 


 

« Son Düzenleme: 24 Eylül 2005, 17:56:12 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
Modifiye
« #12 : 24 Eylül 2005, 17:57:48 »
chip fiyatını best servisten öğrenebilirsin.
« Son Düzenleme: 24 Eylül 2005, 17:57:48 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Onur

  • Ziyaretçi
Modifiye
« #13 : 24 Eylül 2005, 17:59:32 »

chip 500 dolar civarıydı galba. teşekkür  ederim

« Son Düzenleme: 24 Eylül 2005, 17:59:32 Gönderen: Onur »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
Modifiye
« #14 : 24 Eylül 2005, 18:06:44 »
ayrıca omp nin delikli fren diski ve fren balatası da 520 ytl civarında.

Edited by - halil on 24/09/2005  18:07:19
« Son Düzenleme: 24 Eylül 2005, 18:06:44 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
Modifiye
« #15 : 24 Eylül 2005, 18:54:33 »
Master büyük paralar gerçekten.. Madem uçtuk, benimde yaptırmak istediğim modiye işte Budur  ..  Düşünsene bi anda 250hp hemde temiz iş : ) Ama o işlemi autodeltanın kendi teknisyenlerine yaptırıyorlar sadece..

Edited by - Tolga on 24/09/2005  18:56:49
« Son Düzenleme: 24 Eylül 2005, 18:54:33 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı