Alfisti Turkey
Alfisti Turkey

Gönderen Konu: K&N kutu içi  (Okunma sayısı 444 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

n/a

  • Ziyaretçi
K&N kutu içi
« : 02 Haziran 2006, 12:58:20 »
merhaba dostlar;
2006 model varyatör problemi olmayan 156 1.6tspark aracima K&N kutu içi filtre düşünüyorum..bu kutu içi filtre silindirik şekilde olması gerekiyormuş..ve debimetreyi bozma riski açik hava filtresine göre daha az olduğu için bunu düşünüyorum...sizce 80 milyon verip almaya değermi?? 2-3 beygir katacağini torku arttiracağini ve basmadiğim zamanlarda ise daha verimli yanma gerçekleşeceğinden yakit tüketimimi az da olsa düşüreceğini düşünüyorum..yardımlarınızı ve fikirlerinizi bekliorm
« Son Düzenleme: 09 Mayıs 2007, 00:55:34 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
K&N kutu içi
« #1 : 02 Haziran 2006, 19:05:52 »
k&n kaliteli bir marka.garantisi bitsin bende 147 me taktıracağım.
« Son Düzenleme: 02 Haziran 2006, 19:05:52 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

master

  • Editore
  • İleti: 4.685
    • Çevrimdışı
K&N kutu içi
« #2 : 02 Haziran 2006, 19:54:39 »
Kutu içi taktıran vardı forumumuzda , onlar daha iyi yardımcı olabilirler.
« Son Düzenleme: 02 Haziran 2006, 19:54:39 Gönderen: master »
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

Onur

  • Ziyaretçi
K&N kutu içi
« #3 : 02 Haziran 2006, 20:58:36 »
K&N takmadım ama Green kullandım gayette memnundum. motor sesi olarak pek birşey bekleme ama sakin kullanımda benzin azda olsa farkediyor.
« Son Düzenleme: 02 Haziran 2006, 20:58:36 Gönderen: Onur »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Alfadanadam

  • Moderatore
  • İleti: 12.568
    • Çevrimdışı
K&N kutu içi
« #4 : 02 Haziran 2006, 23:09:19 »
Tek başına 80 milyonluk basit bir parçayla bunca beklenti bence hayal, ama siz bilirsiniz. Bu tür işler biraz da psikolojik modifiye...Motora zararı olmadıktan sonra verimi arttırmasa da ne farkeder. Önemli olan yapılandan sürülenden keyif alabilmek :)
« Son Düzenleme: 02 Haziran 2006, 23:09:19 Gönderen: Alfadanadam »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

krm

  • Ziyaretçi
K&N kutu içi
« #5 : 03 Haziran 2006, 00:25:40 »
quote:

k&n kaliteli bir marka.garantisi bitsin bende 147 me taktıracağım.



abi garantiyi iptal mi ediyor bu tip uygulamalar?
« Son Düzenleme: 03 Haziran 2006, 00:25:40 Gönderen: krm »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
K&N kutu içi
« #6 : 03 Haziran 2006, 08:26:20 »
takacağınız k&n filtre orjinal parça değil.dolayısı ile garantiyi bozar.tabi bu birazda herhangi bir arıza durumunda yetkili servisin takınacağı tutum ile de ilgilidir.
« Son Düzenleme: 03 Haziran 2006, 08:26:20 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
K&N kutu içi
« #7 : 03 Haziran 2006, 17:47:39 »
Tabi biraz uyanık olmak işi çözebilir.. Herhangi bir problem oluşursa servise girmeden önce orijinal filtrenizi takarsanız hiç bir şekilde kutu içi kullandığınızı ileri süremezler : ))
« Son Düzenleme: 03 Haziran 2006, 17:47:39 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
K&N kutu içi
« #8 : 04 Haziran 2006, 13:35:25 »
quote:

Tabi biraz uyanık olmak işi çözebilir.. Herhangi bir problem oluşursa servise girmeden önce orijinal filtrenizi takarsanız hiç bir şekilde kutu içi kullandığınızı ileri süremezler : ))



+147 :)
« Son Düzenleme: 04 Haziran 2006, 13:35:25 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
K&N kutu içi
« #9 : 05 Haziran 2006, 13:36:06 »
evt bende debimetreyi garantiden deiştircem die eski açık kn filteriyi söküpte gittim
« Son Düzenleme: 05 Haziran 2006, 13:36:06 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

agucba

  • Amministratore
  • İleti: 8.605
    • Çevrimdışı
K&N kutu içi
« #10 : 30 Nisan 2007, 19:05:31 »
Topic bayağı eski. Ama piknikte de konusu geçti. Açık hava filtreleri debimetreyi bozuyor deniyor. Ama açık hava filtresi takıldığında, arada bulunan boruyu mümkün olduğu kadar uzatıp soğuk hava alacak şekilde aşağıya takmak ve bu şekilde debimetreden de uzak olacağı için debimetreyi bozamayacağı söylendi?
Bunu destekleyen var mı?

Kutu içi filtre, normal filtreye göre ne kadar yararlı olur?
« Son Düzenleme: 30 Nisan 2007, 19:05:31 Gönderen: agucba »

///////////////

AlfistiKerem

  • Ziyaretçi
K&N kutu içi
« #11 : 30 Nisan 2007, 21:38:57 »
Valla bende 145 Qv var.Piknikte görmüşsünüzdür umarım.K&N kullanıyorum hemde açık filtre.2 senedir hiçbir şikayetim yok.Ayrıca bozma konusuna gelirsek eğer 4 sene o şekilde kullanan arkadaşlarımdan biliyorum hiç birinde sorun çıkmadı.Ama asıl önemli olan debimetre ile filtre arasında mesafe olması.Bu muakkak olması gerekiyor.Yakın olduğu takdirde bozma şansı var ama uzak olduğu zaman hiçbirşey olmuyor.Ve filtreyi olabildiğince motordan uzak tutmakta yarar var çünkü motorun sıcaklığını emmemesi gerekiyor.K&N tavisye edilebilir markadır.
« Son Düzenleme: 30 Nisan 2007, 21:38:57 Gönderen: AlfistiKerem »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
K&N kutu içi
« #12 : 30 Nisan 2007, 23:42:21 »
Carium servisin sahibi Zeki ustadada 147 selespeed war oda Raid HP nin sanrım kendinden kutulu AMA AÇIK filtre kitini kullanıyor.oda buşekilde bozulmadığını söyledi.

AH2200 - kırmızı 156 araç sahibi ismini maalsef hatırlamıyorum ama sanrım ondada wardı benzer bi sistemle..
onunda şikayeti yok sanrım..

aynı şekilde oldukça uzaktı motordan oda yani enazından orj. ile aynı yerde ve girişinde uzatma wardı temiz hava alsın filtre diye yanılmıyorsam.
« Son Düzenleme: 30 Nisan 2007, 23:42:21 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Jakomo

  • Membro
  • İleti: 2.255
    • Çevrimdışı
K&N kutu içi
« #13 : 01 Mayıs 2007, 10:42:06 »
Ya aslında açık hava filtresi meselesi tam anlamı ile bir muamma: Ben enşm eski 145'e taktım ve 3 hafta sonra debimetreyi elime aldım ve sonra KD kutu içi hava filtresine geçtim.... Bazı ustalar açık hava filtresini ancak ve ancak kiti ile kullannılacaksa debimetreye zarar vermediği görüşünde, bazılar ise bişi olmaz derler....Açık hava filtrenin motorun daha rahat hava alabilmesi açısından illaki faydası var...Hatta Serkan'ın dediği gibi bir boru ile uzatarak daha aşağılara, yani soğuk havaya daha rahat ulaşması amacı ile uzatılmasında kesin faydası var... Ancak benim tavsiyem eğer açık veya kutu içi, sport hava filtresi taktırmaya düşünenler varsa kısa süre içinde' de egzost konusunda halletsinler zira hava daha rahat ve bol girişi sağlandığına göre yanma işleminden sonra atılacak dumanın'da daha rahat tahliye edilebilinmesi amacı ile kat iptali ve son susturucu değişikliği şiddetle tavsiye edilmekte, ki ben' de buna katılmaktayım.....
Tavisye edileeck markalar ise bana göre KD,K&N ve GREEN...
« Son Düzenleme: 01 Mayıs 2007, 10:42:06 Gönderen: Jakomo »
Sabır, boyun eğmek değil, mücadele etmektir !!!!

1996 145 1,7 16V
2001 156 SWSS Mk1,5
1994 164 V6 TB
1999 156 2,5 V6 
2003 156 SS MK 1,5
2004 156 SWSS Mk2 güncel devam
2007 GT
1996 BMW E36 320i Coupe M-technik (satıldı)
1999 166 V6 TB

agucba

  • Amministratore
  • İleti: 8.605
    • Çevrimdışı
K&N kutu içi
« #14 : 01 Mayıs 2007, 13:15:11 »
Tamamdır o zaman. Yapacaklar listesine Açık Hava Filtresini de ekliyorum o zaman :))

Hadi bakalım. İnşallah debimetreyi elimize alıp çöpe atmayız. Bende bu kısmet varken olur çünkü :))
« Son Düzenleme: 01 Mayıs 2007, 13:15:11 Gönderen: agucba »

///////////////

Jakomo

  • Membro
  • İleti: 2.255
    • Çevrimdışı
K&N kutu içi
« #15 : 01 Mayıs 2007, 13:30:21 »
quote:

Tamamdır o zaman. Yapacaklar listesine Açık Hava Filtresini de ekliyorum o zaman :))

Hadi bakalım. İnşallah debimetreyi elimize alıp çöpe atmayız. Bende bu kısmet varken olur çünkü :))



Serkanım sen önce şu egzost ucunu bi halletsen ????
Şaka maka bir kenara eğer gerçekten bu işlemi düşünüyorsan sana seve seve yardımcı olurum, hatta beraber yaparız.....  
Eğer dediğim gibi kitini uygulamazsan borunun amacı:
A) Daha iyi, etkin ve net bir şekilde soğuk havaya ulaşmak....
B) Açık hava filtresini Debimetre sensöründen uazklaştırmak....

Dediğim gibi bi hafta sonu bu işi hallederiz......
« Son Düzenleme: 01 Mayıs 2007, 13:30:21 Gönderen: Jakomo »
Sabır, boyun eğmek değil, mücadele etmektir !!!!

1996 145 1,7 16V
2001 156 SWSS Mk1,5
1994 164 V6 TB
1999 156 2,5 V6 
2003 156 SS MK 1,5
2004 156 SWSS Mk2 güncel devam
2007 GT
1996 BMW E36 320i Coupe M-technik (satıldı)
1999 166 V6 TB

agucba

  • Amministratore
  • İleti: 8.605
    • Çevrimdışı
K&N kutu içi
« #16 : 01 Mayıs 2007, 13:47:11 »
quote:

quote:

Tamamdır o zaman. Yapacaklar listesine Açık Hava Filtresini de ekliyorum o zaman :))

Hadi bakalım. İnşallah debimetreyi elimize alıp çöpe atmayız. Bende bu kısmet varken olur çünkü :))



Serkanım sen önce şu egzost ucunu bi halletsen ????
Şaka maka bir kenara eğer gerçekten bu işlemi düşünüyorsan sana seve seve yardımcı olurum, hatta beraber yaparız.....  
Eğer dediğim gibi kitini uygulamazsan borunun amacı:
A) Daha iyi, etkin ve net bir şekilde soğuk havaya ulaşmak....
B) Açık hava filtresini Debimetre sensöründen uazklaştırmak....

Dediğim gibi bi hafta sonu bu işi hallederiz......



Cemalim, kendi zevkime göre güzel bir egzoz bulduğumda sana haber vereceğim. Merak etme. :))

İkincisi; açık hava filtresi aslında fena bir fikir değil. Bu konuda da sana haber vereceğim. :))

Edited by - agucba on 01/05/2007  14:34:33
« Son Düzenleme: 01 Mayıs 2007, 13:47:11 Gönderen: agucba »

///////////////

Jakomo

  • Membro
  • İleti: 2.255
    • Çevrimdışı
K&N kutu içi
« #17 : 01 Mayıs 2007, 14:19:37 »
Aman kardeşim almanca konusuna ltf dikkat, benim Alfa 156 nickli murat arkadaşımızla kötü bir tecrübemiz var, aman diğim ben saaaaa....
me konusuna gelince: Haber verme konusuna gelince: her zaman emrinize amadeyim efenim !!!!
« Son Düzenleme: 01 Mayıs 2007, 14:19:37 Gönderen: Jakomo »
Sabır, boyun eğmek değil, mücadele etmektir !!!!

1996 145 1,7 16V
2001 156 SWSS Mk1,5
1994 164 V6 TB
1999 156 2,5 V6 
2003 156 SS MK 1,5
2004 156 SWSS Mk2 güncel devam
2007 GT
1996 BMW E36 320i Coupe M-technik (satıldı)
1999 166 V6 TB

agucba

  • Amministratore
  • İleti: 8.605
    • Çevrimdışı
K&N kutu içi
« #18 : 01 Mayıs 2007, 14:29:54 »
Almanca tamam da, altına açıklamasını da yazdım....
« Son Düzenleme: 01 Mayıs 2007, 14:29:54 Gönderen: agucba »

///////////////

Jakomo

  • Membro
  • İleti: 2.255
    • Çevrimdışı
K&N kutu içi
« #19 : 01 Mayıs 2007, 14:32:19 »
Olum ne adamsın yaaaaa    :-)
Vallahi hiç güleyeğim yoktu.....
« Son Düzenleme: 01 Mayıs 2007, 14:32:19 Gönderen: Jakomo »
Sabır, boyun eğmek değil, mücadele etmektir !!!!

1996 145 1,7 16V
2001 156 SWSS Mk1,5
1994 164 V6 TB
1999 156 2,5 V6 
2003 156 SS MK 1,5
2004 156 SWSS Mk2 güncel devam
2007 GT
1996 BMW E36 320i Coupe M-technik (satıldı)
1999 166 V6 TB

erkan_01

  • Ziyaretçi
K&N kutu içi
« #20 : 07 Mayıs 2007, 14:48:15 »
ben şansımı denicem açık hava filtresi alarak artık servise giderken ahmet gibi söküp giderim o zmn garantimde bozulmaz...ben pipercrossu düşünüyorum veya K&N sizce hangisi daha iyidir..K&N iyi biliyorum fakat son dönemlerde pipercrossu kullanan sayısı gittikçe artmakta ve sünger tipi olduğundan geçirgenliği daha fazla sizce?
« Son Düzenleme: 07 Mayıs 2007, 14:48:15 Gönderen: erkan_01 »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
K&N kutu içi
« #21 : 07 Mayıs 2007, 21:02:49 »
erkan eğer açık hava filtresi almaya karar verdiysen filtre olayını aracın orjinal yerinde olan filtrenin oraya kadar bir şekilde uzatıp oraya konumlandırman daha mantıklı olucaktır,motor ve motorun sıcaklığından olabildiğince uzak olması için bunu bu şekilde yaparsan debimetren için daha yararlı olucaktır diye düşünüyorum...
« Son Düzenleme: 07 Mayıs 2007, 21:02:49 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

agucba

  • Amministratore
  • İleti: 8.605
    • Çevrimdışı
K&N kutu içi
« #22 : 07 Mayıs 2007, 22:10:51 »
Şöyle bir yol buldum. Orijinal hava filtresinin kutusu yerinde duracak. Filtre çıkartılacak. Kutunun hava alması için aşağı doğru uzatılan parçasının delik olan kısmına açık filtre monte edilecek. Bu şekilde filtre debimetreye oldukça uzak konumlandırılmış olacak, ayrıca bayağı bir aşağıda olduğu için (bu arada aşağıda ama ıslamayacak kadar da yukarıda) gerekli olan soğuk hava da gelmiş olacak.
« Son Düzenleme: 07 Mayıs 2007, 22:10:51 Gönderen: agucba »

///////////////

n/a

  • Ziyaretçi
K&N kutu içi
« #23 : 08 Mayıs 2007, 11:40:59 »
Madem kutu yerinde duracak, kutu içi filtre al Serkan ve farın arkasındaki susturucuyu iptal et. Böylece hem taze hava alıyor, hem debimetreye uzak hemde filtreyle hava kaynağı arasında hiç bir şey kalmıyor. Kısaca içinde spor filtre olan bir hava kanalı oluşuyor. Ses ve performans konusunda açığı aratmıyor.
« Son Düzenleme: 08 Mayıs 2007, 11:40:59 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

agucba

  • Amministratore
  • İleti: 8.605
    • Çevrimdışı
K&N kutu içi
« #24 : 08 Mayıs 2007, 12:44:57 »
Bakalım... Aslında o da olabilir. Çünkü aracın üstündeki chip kutu içi filtre için ayarlanmış.
« Son Düzenleme: 08 Mayıs 2007, 12:44:57 Gönderen: agucba »

///////////////