Alfisti Turkey
Alfisti Turkey

Gönderen Konu: Motor Soğutma Sistemi ve Bileşenleri  (Okunma sayısı 4300 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Ozgur77

  • Membro
  • İleti: 31
    • Çevrimdışı
Ynt: Motor Soğutma Sistemi ve Bileşenleri
« #75 : 23 Aralık 2016, 21:01:48 »
Merhaba,

Konuyu hortlatıyorum ama çarem kalmadı.
Aracım 2008 model 159 JTDm.

Motorun harareti normal mi değil mi anlayamıyorum.
Araca bindiğimde hararet 50 de gözüküyor. Biraz devirli kullanmaya başlayınca hararetin bazen gözle görülür şekilde 90 a çıktığını görüyorum.
Ancak 90 dan ileri gitmiyor fakat 90 a hızlı bir şekilde ulaşıyor.

Bazende aracı park ettikten 2 saat sonra gibi bindiğimde hararet 70 lerde falan görebiliyorum.
Ustam hiç bir problem olmadığını söylüyor ama emin olamıyorum.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

alperuzi

  • Membro
  • İleti: 485
    • Çevrimdışı
Ynt: Motor Soğutma Sistemi ve Bileşenleri
« #76 : 23 Aralık 2016, 21:26:28 »
Cillop gibi işte, neden problem arıyorsunuz ki?
Alfasını kendi tamir eden adam

Ozgur77

  • Membro
  • İleti: 31
    • Çevrimdışı
Ynt: Motor Soğutma Sistemi ve Bileşenleri
« #77 : 23 Aralık 2016, 21:34:12 »
Cillop gibi işte, neden problem arıyorsunuz ki?

Araba çabuk ısınıyor ve zor soğuyor.
Açıkçası hararet yapacak diye korkuyorum.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

alperuzi

  • Membro
  • İleti: 485
    • Çevrimdışı
Ynt: Motor Soğutma Sistemi ve Bileşenleri
« #78 : 23 Aralık 2016, 22:16:53 »
Olabilecek en mükemmel durum işte, ne güzel.

Termostatlar artık eskiden olduğu gibi kapalı kalmıyorlar. Bozulunca açık kalıyorlar ve araç zor ısınıyor, içiniz rahat olsun yani.

Ben çok az geç ısındığı için yeni termostat aldım geçen hafta.
Alfasını kendi tamir eden adam

Ozgur77

  • Membro
  • İleti: 31
    • Çevrimdışı
Ynt: Motor Soğutma Sistemi ve Bileşenleri
« #79 : 23 Aralık 2016, 22:35:11 »
Olabilecek en mükemmel durum işte, ne güzel.

Termostatlar artık eskiden olduğu gibi kapalı kalmıyorlar. Bozulunca açık kalıyorlar ve araç zor ısınıyor, içiniz rahat olsun yani.

Ben çok az geç ısındığı için yeni termostat aldım geçen hafta.

kaputu açtığımda motorun hemen önündeki hortum ateş gibi sıcak oluyor.
radyatördeki suda bir miktar eksiliyor gibi, ek yerinin 3 parmak üzerindeki su seviyesi 1 haftada ek yeri hizasına geliyor.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Ozgur77

  • Membro
  • İleti: 31
    • Çevrimdışı
Ynt: Motor Soğutma Sistemi ve Bileşenleri
« #80 : 01 Ocak 2017, 17:55:43 »
Radyatörün ek yerinden 2 parmak üstündeki seviyede olan su şu an ek yerin 1 karış altına inmiş durumda.
Ayrıca vakum nedeni ile olsa gerek radyatör kapağını açamıyorum.
Tavsiyesi olan var mı?
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

fikri.şakar

  • Membro
  • İleti: 188
    • Çevrimdışı
Ynt: Motor Soğutma Sistemi ve Bileşenleri
« #81 : 02 Şubat 2017, 13:00:45 »
2011 dizel giulietta aracımda bazen 70 derecede fan aciliyor ama ısınma 90 dereceye çıkıyor.90 derecede de sabit kalıyor.bu havada 70 derecede fan acmasi normalmidir?
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

zfrgns

  • Membro
  • İleti: 30
    • Çevrimdışı
Ynt: Motor Soğutma Sistemi ve Bileşenleri
« #82 : 11 Nisan 2018, 00:09:14 »
Her yerde rastlayamayacağımız türden çok faydalı bilgiler, ellerinize sağlık
los tiempos van cambiando

 

GoogleTagged