Alfisti Turkey
Alfisti Turkey

Gönderen Konu: Türbülans tüpü  (Okunma sayısı 203 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

umur

  • Ziyaretçi
Türbülans tüpü
« : 18 Şubat 2008, 22:47:37 »
Aracıma türbülans tüpü taktırmak istiyorum fakat sanayide adamın bana gösterdigiyle burada sitede türbülans tüpü için anlatılanlarla aynı degil.Burada , türbülans tüpünün içinin hava filtresi gibi birşeyle dolu oldugunu ve bir uçtan bakıldıgında öbür tarafın görülemeyecegini söylemiş.Benim gördüğüm "LİON" markaydı içi doluydu benim bilmedigim bir maddeyle fakat bakıldıgında öbür ucu gözüküyordu.Şimdi demekki benim gördüğüm türbülans tüpü degildi  Bana izmir de alacağım bir yer weya türbülans tüpü markası tawsiye edebilirmisiniz.
« Son Düzenleme: 20 Şubat 2008, 00:15:23 Gönderen: alfa146 »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

kotchero

  • Ziyaretçi
Türbülans tüpü
« #1 : 18 Şubat 2008, 23:09:30 »
valla bu arada ne olduğunu ve ne işe yardığını anlatsanız ilk kez duydum yahu
« Son Düzenleme: 18 Şubat 2008, 23:09:30 Gönderen: kotchero »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Cem

  • Ziyaretçi
Türbülans tüpü
« #2 : 18 Şubat 2008, 23:15:18 »
Türbülans tüpü, katalitik konvertör iptalinde , geri basınç kaybını önlemek için takılan bir parça Cengiz abi.
« Son Düzenleme: 18 Şubat 2008, 23:15:18 Gönderen: Cem »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

kotchero

  • Ziyaretçi
Türbülans tüpü
« #3 : 19 Şubat 2008, 13:59:49 »
hıım ben iptal ettirmedim ettirirsem takmamız gerek yani
bu opic sonucunu merak ediyorum
hangi markalar hangi araca uygun biz ne takmalıyız bi öğrenelim bakalım..
« Son Düzenleme: 19 Şubat 2008, 13:59:49 Gönderen: kotchero »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Cem

  • Ziyaretçi
Türbülans tüpü
« #4 : 19 Şubat 2008, 14:18:40 »
Bu parça takılmazsa geri basınç kaybı oluyor ve performans artacağı yerde düşüyor abi.
« Son Düzenleme: 19 Şubat 2008, 14:18:40 Gönderen: Cem »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

umur

  • Ziyaretçi
Türbülans tüpü
« #5 : 19 Şubat 2008, 17:10:45 »
Sitedede çok fazla bilgi yok heralde türbülans tüpü için.İnternette araştırdım ben ama bulamadım bilgisi olan warsa aydınlatsın bizi
« Son Düzenleme: 19 Şubat 2008, 17:10:45 Gönderen: umur »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

alfa146

  • Ziyaretçi
Türbülans tüpü
« #6 : 19 Şubat 2008, 17:32:25 »
bu geri basıncın kaybolmasından kaynaklanacak olan güç düşüklüğüne mantıklı bi açıklama bulamıyorum ben.
bilen bi arkadaş anlatabilirse iyi olur.
« Son Düzenleme: 19 Şubat 2008, 17:32:25 Gönderen: alfa146 »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

umur

  • Ziyaretçi
Türbülans tüpü
« #7 : 19 Şubat 2008, 20:50:29 »
Ben biraz araştırdım.Geri basınç egzozdan dışarı atılacak olan yanmamış benzini geri itip motorda yanmasını sağlıyor we daha fazla basınç sağlayıp gücün artmasını sağlıyor.Geri basınç olmadıgı zaman  alt devirlerde düşük tork çıkıyor ve yüksek devirlerde  tork artıyor fakat standartta çıkan torkla aynı devirde degil daha yüksek devire taşınıyor max torkumuz.Benim bildiklerim bunlar anlatabildiysem ne mutlu bana
« Son Düzenleme: 19 Şubat 2008, 20:50:29 Gönderen: umur »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
Türbülans tüpü
« #8 : 19 Şubat 2008, 20:53:33 »
Arabaya ulaşabilirsem bakarım bende takılı ama ne markadır nasıldır bilmiyorum doğrusu..
« Son Düzenleme: 19 Şubat 2008, 20:53:33 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

alfa146

  • Ziyaretçi
Türbülans tüpü
« #9 : 20 Şubat 2008, 00:15:23 »
quote:

Ben biraz araştırdım.Geri basınç egzozdan dışarı atılacak olan yanmamış benzini geri itip motorda yanmasını sağlıyor we daha fazla basınç sağlayıp gücün artmasını sağlıyor.Geri basınç olmadıgı zaman  alt devirlerde düşük tork çıkıyor ve yüksek devirlerde  tork artıyor fakat standartta çıkan torkla aynı devirde degil daha yüksek devire taşınıyor max torkumuz.Benim bildiklerim bunlar anlatabildiysem ne mutlu bana



teşekkür ederim. sanırım az bucuk anladım olayı, düşük devirde anma odasında kalan gaz yeni alınan karışımla birlikte sıkıştırılınca yüksek bi sıkıştırma oranı elde ediliyor ve patlama daha güçlü oluyor sanırım.
« Son Düzenleme: 20 Şubat 2008, 00:15:23 Gönderen: alfa146 »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı