Alfisti Turkey
Alfisti Turkey

Gönderen Konu: Herkeze Merhaba  (Okunma sayısı 401 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

n/a

  • Ziyaretçi
Herkeze Merhaba
« : 03 Haziran 2008, 10:08:23 »
Herkeze merhaba adım zafer alfistihrn'nin kardeşiyim abim sitenize üye olduğundan beri çok yakından takip ediyordum konularınızı yaz şemliğinde  sizlerle ikinci buluşmamdı ve hafta sonum çok iyi geçti çok iyi bir aile ortamının olduğunu gördüm en sonunda alfisti ailesine bende girmeye karar verdim çok iyi bir karar verdiğime inanıyorum beni aranıza kabul ettiğiniz içinde çok teşekkür ediyorum. Sitede uzun soluklu olmam dileğiyle tekrar herkeze merhaba diyorum. Saygılar.
« Son Düzenleme: 06 Haziran 2008, 19:33:42 Gönderen: Alfadanadam »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

kaptan_swng61

  • Membro
  • İleti: 477
    • Çevrimdışı
Herkeze Merhaba
« #1 : 03 Haziran 2008, 10:32:39 »
Zafer sen zaten Alfistiydin şimdi nikah yaptın HOŞGELDİN
« Son Düzenleme: 03 Haziran 2008, 10:32:39 Gönderen: kaptan_swng61 »

n/a

  • Ziyaretçi
Herkeze Merhaba
« #2 : 03 Haziran 2008, 11:19:23 »
Teşekkürler. HOŞBULDUM.
« Son Düzenleme: 03 Haziran 2008, 11:19:23 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

AlfistiKerem

  • Ziyaretçi
Herkeze Merhaba
« #3 : 03 Haziran 2008, 11:25:35 »
Aramıza hoşgeldin tekrardan...
« Son Düzenleme: 03 Haziran 2008, 11:25:35 Gönderen: AlfistiKerem »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Jakomo

  • Membro
  • İleti: 2.260
    • Çevrimdışı
Herkeze Merhaba
« #4 : 03 Haziran 2008, 11:40:11 »
Uzun Eşek'deki performansını göz önünde bulundrursam gayett çabuk uyum sağlamdın,iyi bir giriş yaptın ve tesçillendin. Aramıza hoş geldin
« Son Düzenleme: 03 Haziran 2008, 11:40:11 Gönderen: Jakomo »
Sabır, boyun eğmek değil, mücadele etmektir !!!!

1996 145 1,7 16V
2001 156 SWSS Mk1,5
1994 164 V6 TB
1999 156 2,5 V6 
2003 156 SS MK 1,5
2004 156 SWSS Mk2 güncel devam
2007 GT
1996 BMW E36 320i Coupe M-technik (satıldı)
1999 166 V6 TB
1997 145 QV

XETRaM

  • Membro
  • İleti: 590
    • Çevrimdışı
Herkeze Merhaba
« #5 : 03 Haziran 2008, 12:02:48 »
Hoşgeldin Aramıza
« Son Düzenleme: 03 Haziran 2008, 12:02:48 Gönderen: XETRaM »

Sercan Keklik

  • Membro
  • İleti: 9.627
    • Çevrimdışı
Herkeze Merhaba
« #6 : 03 Haziran 2008, 12:02:54 »
zafer abi hoşgeldin..
« Son Düzenleme: 03 Haziran 2008, 12:02:54 Gönderen: Sercan Keklik »
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
En Güzel Alfa Romeo, Arkadaşımın Alfa Romeo'su

n/a

  • Ziyaretçi
Herkeze Merhaba
« #7 : 03 Haziran 2008, 12:17:20 »
Cemal abi, benim için yaptığın yorum için çok teşekkür ediyorum, beni gururlandırdın. Sercan hoşbulduk kardeşim. Sanada çok teşekkür ediyorum.
« Son Düzenleme: 03 Haziran 2008, 12:17:20 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

umur

  • Ziyaretçi
Herkeze Merhaba
« #8 : 03 Haziran 2008, 12:41:05 »
Hoşgeldiniz.
« Son Düzenleme: 03 Haziran 2008, 12:41:05 Gönderen: umur »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

cuneyt

  • Ziyaretçi
Herkeze Merhaba
« #9 : 03 Haziran 2008, 12:45:51 »
hosgeldiniz...
« Son Düzenleme: 03 Haziran 2008, 12:45:51 Gönderen: cuneyt »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Jakomo

  • Membro
  • İleti: 2.260
    • Çevrimdışı
Herkeze Merhaba
« #10 : 03 Haziran 2008, 12:51:34 »
quote:

Cemal abi, benim için yaptığın yorum için çok teşekkür ediyorum, beni gururlandırdın. Sercan hoşbulduk kardeşim. Sanada çok teşekkür ediyorum.


Rica ederim... Hoş uzun eşek'te kimse keremin eline su dökemez ama neyse  
« Son Düzenleme: 03 Haziran 2008, 12:51:34 Gönderen: Jakomo »
Sabır, boyun eğmek değil, mücadele etmektir !!!!

1996 145 1,7 16V
2001 156 SWSS Mk1,5
1994 164 V6 TB
1999 156 2,5 V6 
2003 156 SS MK 1,5
2004 156 SWSS Mk2 güncel devam
2007 GT
1996 BMW E36 320i Coupe M-technik (satıldı)
1999 166 V6 TB
1997 145 QV

ATA

  • Moderatore
  • İleti: 8.381
    • Çevrimdışı
Herkeze Merhaba
« #11 : 03 Haziran 2008, 14:34:15 »
Merhaba =)
« Son Düzenleme: 03 Haziran 2008, 14:34:15 Gönderen: ATA »
916 GTV
Busso V6 Turbo

alfistihrn

  • Ziyaretçi
Herkeze Merhaba
« #12 : 03 Haziran 2008, 15:35:09 »
Kaaardeşim aramıza hoş geldin. En yakın zaman da Alfa sahibi olursun inşallah.
« Son Düzenleme: 03 Haziran 2008, 15:35:09 Gönderen: alfistihrn »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

babi

  • Membro
  • İleti: 2.172
    • Çevrimdışı
Herkeze Merhaba
« #13 : 03 Haziran 2008, 16:40:54 »
Zafer zaten toplantılarda aramızdaydın kendini tescilledin.Hoşgeldin en kısa zamanda alfanıda alırsın.
« Son Düzenleme: 03 Haziran 2008, 16:40:54 Gönderen: babi »
Hakan Senyıl
Giulietta 1.4 TB
159 1.9 JTD SW
156 2.0 SW.SS
156 1.6 TS

n/a

  • Ziyaretçi
Herkeze Merhaba
« #14 : 03 Haziran 2008, 17:32:21 »
Hoşgeldiniz, keyifli forumlar...
« Son Düzenleme: 03 Haziran 2008, 17:32:21 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
Herkeze Merhaba
« #15 : 03 Haziran 2008, 18:50:45 »
Teşekkür Ederim Hakan abi. Hoşbuldum.
« Son Düzenleme: 03 Haziran 2008, 18:50:45 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
Herkeze Merhaba
« #16 : 03 Haziran 2008, 18:57:30 »
quote:

quote:

Cemal abi, benim için yaptığın yorum için çok teşekkür ediyorum, beni gururlandırdın. Sercan hoşbulduk kardeşim. Sanada çok teşekkür ediyorum.


Rica ederim... Hoş uzun eşek'te kimse keremin eline su dökemez ama neyse  


Doğru diyosun cemal abi, resimlerde kerem abi'nin yüz ifadeside korkuttu beni valla, sanki öldürmeye geliyomuş gibi bi yüz ifadesi vardı.
                       
« Son Düzenleme: 03 Haziran 2008, 18:57:30 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

omeroguz

  • Membro
  • İleti: 1.915
    • Çevrimdışı
Herkeze Merhaba
« #17 : 03 Haziran 2008, 20:43:00 »
Masada başlayan muhabbet burdan devam edecek desene, buradan da hoş geldin
« Son Düzenleme: 03 Haziran 2008, 20:43:00 Gönderen: omeroguz »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
Herkeze Merhaba
« #18 : 03 Haziran 2008, 23:52:40 »
Teşekkür ederim, ömer abicim inşallah daha nice yaz şenliklerinde hep beraber otururuz.
                                     
« Son Düzenleme: 03 Haziran 2008, 23:52:40 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

tughan

  • Membro
  • İleti: 824
    • Çevrimdışı
Herkeze Merhaba
« #19 : 04 Haziran 2008, 10:41:10 »
Hoşgeldiniz...
« Son Düzenleme: 04 Haziran 2008, 10:41:10 Gönderen: tughan »
Tuğhan.
156 Selespeed

n/a

  • Ziyaretçi
Herkeze Merhaba
« #20 : 06 Haziran 2008, 09:51:38 »
Hoşgeldiniz,

« Son Düzenleme: 06 Haziran 2008, 09:51:38 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Dentist

  • Membro
  • İleti: 4.206
    • Çevrimdışı
Herkeze Merhaba
« #21 : 06 Haziran 2008, 10:19:13 »
Aramıza hoş geldin
« Son Düzenleme: 06 Haziran 2008, 10:19:13 Gönderen: Dentist »
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

Alfadanadam

  • Moderatore
  • İleti: 12.587
    • Çevrimdışı
Herkeze Merhaba
« #22 : 06 Haziran 2008, 19:33:42 »
Aramıza hoşgeldin Zafer
« Son Düzenleme: 06 Haziran 2008, 19:33:42 Gönderen: Alfadanadam »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı